Juul

Onze dochter heeft de type cursus met veel plezier gedaan. In het begin was het best makkelijk, later werden de teksten moeilijker en was de tijdsinvestering groter.
Wel erg leuk dat er zoveel...
Wel erg leuk dat er zoveel weetje over de landen voorbijkomen.

voermans

Prima. duidelijke uitleg en fijne chat functie

Rune's mama

Leuke manier om te leren typen. Mijn zoon vond de weetjes en filmpjes tussendoor zeer leuk en interessant.

M. Musch

Leuke cursus met afwisselende onderwerpen en interessante weetjes over allerlei landen.

Sem

Erg leuke manier om goed te leren typen

J.

Het verwacht veel doorzettingsvermogen van een kind om dit 12 weken vol te houden. Af en toe wilde zoon er echt de brui aan geven.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback! Het is extra knap dat je zoon goed doorgezet heeft en de cursus in een kleine 3 maanden heeft doorlopen en afgesloten heeft met een mooi diploma. We hebben de lessen door... Dank je voor je feedback! Het is extra knap dat je zoon goed doorgezet heeft en de cursus in een kleine 3 maanden heeft doorlopen en afgesloten heeft met een mooi diploma. We hebben de lessen door middel van leuke, mooie, interessante en grappige filmpjes en bij iedere reisdag een leuke quiz afwisselend gehouden, om de cursisten op die manier gemotiveerd te houden.

Indira Hulsman

Ideale manier om snel goed te leren typen. Je wordt goed gecoacht wanneer het even iets moeizamer gaat.

Casper Seré (naam zoon)

Mijn zoon leerde op eigen tempo zonder druk al spelend typen. Dankjewel Picatypen!

Frank

Zo goed bevallen dat onze dochter nu ook leert typen bij Pica.

Leuke cursus! Leuke weetjes over de wereld (delen). Eigen tempo.