M. Bijl

Goed bevallen, dochter was enthousiast!

Hans Swennen

Voor onze zoon was oefenen geen enkel probleem omdat de cursus op een erg aangename en kindvriendelijke manier is opgesteld.Matthias was SUPER enthousiast telkens hij naar het volgende werelddeel... Voor onze zoon was oefenen geen enkel probleem omdat de cursus op een erg aangename en kindvriendelijke manier is opgesteld.Matthias was SUPER enthousiast telkens hij naar het volgende werelddeel mocht.
Een AANRADER voor iedereen die thuis, op eigen tempo wil leren typen!

Gerlinda

Een hele goede cursus, ze leren super goed typen!
Een hele goede cursus, ze leren super goed typen!
Een kanttekening, er staat in 12 weken je typdiploma met een kwartier typen per dag, maar dat lukt bij lange na niet, ze doen er veeeeel langer over. Dus neem de tijd, want een goede cursus is het wel.

Reactie Picatypen:

De cursus kan in 12 weken gedaan worden, wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, er per keer een module wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden. Omdat we een zeer ruime termijn... De cursus kan in 12 weken gedaan worden, wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, er per keer een module wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden. Omdat we een zeer ruime termijn hanteren (een account blijft 24 maanden!) open, kunnen de kinderen gewoon in het eigen tempo werken en mogen zonder bijkomende kosten langer over de cursus doen. De gestelde eisen voor het diploma zijn goed haalbaar en standaard normen. Mochten de doelen ook na veelvuldig herhalen lastig blijven, dan kunnen die in overleg met de typecoach aangepast worden.

Typen

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Filmpjes waren leuk maar duur training van 12 weken iets te positief ingeschat.

Reactie Picatypen:

De cursusduur is 12 weken wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, er per keer een module wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden. Een account blijft zeer ruim (24 maanden) open,... De cursusduur is 12 weken wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, er per keer een module wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden. Een account blijft zeer ruim (24 maanden) open, zodat ook kinderen die wat minder tijd hebben of wel extra moeten oefenen, de cursus in hun eigen tempo kunnen volgen.

Kat

Aantrekkelijk
Veel afwisseling
Educatief
Motiverende coach
Coach altijd beschikbaar
Duidelijke instructies

Linda

Mijn dochter heeft deze typles als prettig ervaren

Jiaying

Eenvoudig, gemakkelijk en leerzaam

Jetje

Prima begeleiding waar nodig.

Nicole

Leuke cursus maar duurt veel langer

Reactie Picatypen:

Dank je voor je review. De cursusduur is 12 weken wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, er per keer 1 module wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden. We geven de cursisten de... Dank je voor je review. De cursusduur is 12 weken wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, er per keer 1 module wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden. We geven de cursisten de gelegenheid om in het eigen tempo aan de cursus te werken. We bieden extra oefeningen aan wanneer dat nodig is en ook houden we rekening met vakanties en ziekte. Zonder bijkomende kosten kan er langer over de cursus gedaan worden.