Janssen

Duidelijke cursus, bij vragen kwam er snel antwoord.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Leuke filmpjes en vormgeving!

Marjolijn

Mijn zoon vond het best lastig om gemotiveerd te blijven.

Linde Boudewijns

Moeilijke cursus voor de dochter van 9 jaar. Doordat ze de snelheidsdoelen steeds moest halen, creëerde ze een verkeerde vingerzetting. Dit hebben we aangekaart bij de helpdesk, hierdoor is ze... Moeilijke cursus voor de dochter van 9 jaar. Doordat ze de snelheidsdoelen steeds moest halen, creëerde ze een verkeerde vingerzetting. Dit hebben we aangekaart bij de helpdesk, hierdoor is ze enkele lessen teruggezet. Dit was goed om terug naar de juiste vingerzetting te gaan, maar de motivatie lag hierdoor enorm laag.

Reactie Picatypen:

Fijn dat je dochter doorgezet heeft en de cursus afgerond heeft met een mooi diploma. Bij het aanleren van blind typen wordt er altijd met nauwkeurigheid en snelheid gewerkt. Door het aanbieden van... Fijn dat je dochter doorgezet heeft en de cursus afgerond heeft met een mooi diploma. Bij het aanleren van blind typen wordt er altijd met nauwkeurigheid en snelheid gewerkt. Door het aanbieden van extra oefeningen wanneer de gestelde doelen nog lastig zijn, worden de letters beter geautomatiseerd en gaan de kinderen vanzelf nauwkeuriger en sneller typen. Je dochter heeft met de cursus een levenslange vaardigheid verkregen, we wensen haar daar nog veel plezier van.

gunay

Prima, leuk opgezet en te doen

Cordewener

Motiverend en makkelijk in gebruik

Annemarie

Hele goede cursus, grootte van de lessen is prima en zeker de prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Schrauwen

Een leuke cursus die je thuis op je eigen tempo kan doen ! De wereldreis maakt het nog extra leuker! En het is goedkoper dan fysiek lessen volgen.