Laura

Deze typecursus maakt het door het gereis door de landen en bijbehorende filmpjes leuker en gemakkelijker voor het kind om blind te leren typen. Daarnaast is het ook nog eens heel informatief. Bij... Deze typecursus maakt het door het gereis door de landen en bijbehorende filmpjes leuker en gemakkelijker voor het kind om blind te leren typen. Daarnaast is het ook nog eens heel informatief. Bij andere typecursussen word er sneller afgehaakt, omdat het te langdradig en saai is voor veel kinderen.

Eliza F.

Leerzaam en makkelijk te gebruiken.

Sophia

Het is een goed motiverend programma. Zou niet beginnen om 8 jarige leeftijd, zoals wij hebben gedaan. Als ze wat ouder zijn fietsen ze er denk ik sneller doorheen.

Sabbie's B.V.

Jullie bieden niet alleen een type cursus, jullie laten ook heel veel van de wereld zien. Een super leuke en educatieve manier van leren typen voor mijn dochter.

Sannr

Heel leuk, interactief en leerzaam

Kwint

Super fijne en goede type lessen online

Inez Debaus

Snelle en korte cursus, mét effect. De vaart blijft erin. Zoon vond het leuk om te doen.

Stephan Edelijn

Fijne tool - te gebruiken zonder tijdsdruk en focus op kwaliteit resultaat.

Saskia

Goede opbouw. Na 25 lessen ging het wel moeizamer om haar gemotiveerd te houden. Ze was enorm blij toen ze het gehaald had!

Aly

Leuke cursus, ook voor ons 2e kind weer voor Pica gekozen.