Veronique de Roo

We zijn nu twee weken bezig met de cursus, mijn zoon van 10 jaar vindt het geweldig. Hele fijne en leerzame cursus en ook erg leuk met de quizvragen erbij.

Aniek de Vette

Leuke en overzichtelijke typecurcus! Je leert eigenlijk heel snel!

J.

Geweldige type cursus, verdiend een dikke 10. Motivatie is altijd nodig om een type cursus te volbrengen.

An

Een leerrijke, uitnodigende, interactieve cursus!

lAURA

Het een leuke ervaring om een resi te maken èn dat je nog kan leren blind typen op een leuke manier!

Jordy Veenstra

Ik ben een 'oude rot' en heb op 11 jarige leeftijd in 2004 mijn type diploma gehaald bij Pica. De cursus ging stap voor stap en ik had op geen enkel moment het idee dat het te snel of te langzaam... Ik ben een 'oude rot' en heb op 11 jarige leeftijd in 2004 mijn type diploma gehaald bij Pica. De cursus ging stap voor stap en ik had op geen enkel moment het idee dat het te snel of te langzaam ging. Na het halen van mijn type-diploma heb ik 5 jaar later mijn snelheid weten op te voeren tot 485 aanslagen per minuut! Een type cursus bij Pica is iets waar ik tot de dag van vandaag nog profijt van heb gehad. Ik kan het iedereen aanbevelen en het is zeker een nuttige skill om te hebben vandaag de dag.

Arne Koppert

Super we zijn er goed tevreden over!

Rosita Spruit

Ziet er leuk uit. Alleen mijn dochter vond het al vrij snel niet meer leuk.

Ilse

Mijn zoon was erg gemotiveerd om te starten. Hij oefende 5 keer per week. In het begin ging het vlot. Eens hij moest starten aan een nieuw werelddeel en de snelheid hoger moest, was zijn motivatie... Mijn zoon was erg gemotiveerd om te starten. Hij oefende 5 keer per week. In het begin ging het vlot. Eens hij moest starten aan een nieuw werelddeel en de snelheid hoger moest, was zijn motivatie wat weg. De quiz op het einde van elke dag vond hij ook fijn net zoals de filmpjes.

Een kind heeft veel zelfdiscipline nodig om de opdrachten te herhalen, als de doelen niet gelukt zijn. Ze kunnen gewoon verder met het volgende level. Het is niet aantrekkelijk om de opdrachten te... Een kind heeft veel zelfdiscipline nodig om de opdrachten te herhalen, als de doelen niet gelukt zijn. Ze kunnen gewoon verder met het volgende level. Het is niet aantrekkelijk om de opdrachten te herhalen, aangezien de opdrachten hetzelfde blijven. Het is een langdradige cursus. Blijkbaar niet voor mijn dochter geschikt. Mijn andere dochters hebben een andere cursus gevolgd, wat ik veel beter vond werken.