Audrey

Geweldig, wat een leuke en goede typecursus en ook nog eens hartstikke goedkoop. Zeer grote aanrader. Onze dochter van 8 heeft het binnen 2 i.p.v. 3 maanden gehaald en vond het ontdekken en... Geweldig, wat een leuke en goede typecursus en ook nog eens hartstikke goedkoop. Zeer grote aanrader. Onze dochter van 8 heeft het binnen 2 i.p.v. 3 maanden gehaald en vond het ontdekken en veroveren van de wereld heel leuk.

la Porte

Goede cursus, goed vol te houden en leuk! Hij begon super enthousiast en alleen halverwege (toen het even iets moeilijker werd) had hij wat meer aanmoediging nodig.

Kristel

Wij zijn zeer tevreden over Pica Typen. Onze tweelingzonen van 12 zijn er enthousiast aan begonnen en bleven enthousiast. Ze typten vrijwel dagelijks en rondden dan iedere keer 1 land af. Soms... Wij zijn zeer tevreden over Pica Typen. Onze tweelingzonen van 12 zijn er enthousiast aan begonnen en bleven enthousiast. Ze typten vrijwel dagelijks en rondden dan iedere keer 1 land af. Soms duurde dat 10 min, soms 30 min, als de oefeningen lastig waren en ze die een paar keer moesten herhalen. De cursus is leerzaam, met leuke weetjes en doet wat het belooft: na 10 weken hadden onze jongens hun diploma. Hun typevaardigheid is er echt flink op vooruit gegaan.

levi

Superleuk, en de quizzen zijn ook leuk en leerzaam.

Rick

Echt een hele leerzame typecursus als je kind iets ouder is dan kan deze zeker binnen 12 weken de cursus afronden

Otto

Werkt goed is wel een beetje makkelijk omdat je gewoon de doelen niet kan halen maar toch verder doen.

I love dogs

Ik vond het een leuke typcursus
En het is leuk dat het een wereldreis is en dat er elke reisdag een quiz bij zit

Prima cursus. Aantrekkelijke lay-out en leuke weetjes, maar niet al te veel afleiding. Een land per dag is goed te doen en je blijft niet oneindig lang in een level hangen als je de doelen niet... Prima cursus. Aantrekkelijke lay-out en leuke weetjes, maar niet al te veel afleiding. Een land per dag is goed te doen en je blijft niet oneindig lang in een level hangen als je de doelen niet haalt.

Leuke, afwisselende typecursus

Een leuke en leerrijke manier om te leren typen.