Erg goed. Zeer tevreden.

Wert goed. Elke dag 10 minuten. Doet wat het belooft

Onze zoon van 9 jaar heeft op een snelle en efficiente manier vlot blind leren typen. Hij kon de cursus volledig zelfstandig en op eigen tempo afwerken. Als ouder hadden we enkel de taak om hem te... Onze zoon van 9 jaar heeft op een snelle en efficiente manier vlot blind leren typen. Hij kon de cursus volledig zelfstandig en op eigen tempo afwerken. Als ouder hadden we enkel de taak om hem te blijven aanmoedigen en hem te helpen in zichzelf te blijven geloven. De opdrachten aan het eind van elke werkdag stimuleerden hem om zijn best te blijven doen. Naast blind typen heeft hij vooral ook geleerd dat volhouden loont.

Heel interessant voor het kind om met foto's, video's en teksten veel te leren over andere landen op de wereld. Het stimuleert enorm om van land naar land te gaan en van werelddeel naar werelddeel.... Heel interessant voor het kind om met foto's, video's en teksten veel te leren over andere landen op de wereld. Het stimuleert enorm om van land naar land te gaan en van werelddeel naar werelddeel. Stimulans van de online coach was fijn en aanmoedigend.

Een kindvriendelijk programma, met motiverende coaching, kinderen stellen zelf rechtstreeks vraag aan de coach via chat en krijgen snel een motiverend antwoord.
Goed dat er bij een periode van...
Goed dat er bij een periode van demotivatie owv meer foutjes de mogelijkheid is om toch door te gaan.

Leuke cursus voor kids

Britt

Prima typecursus, je kunt er veel van leren. De foto’s zijn ook erg mooi!

Mirjam

Leuke en handige weetjes die ze extra leren dat is al fijn. Mijn dochter kon als ze het wilde altijd een berichtje sturen.