Onze zoon van 8 heeft goed leren typen met behulp van deze leuke en informatieve typecursus. De coach was zeer betrokken en maakte het geheel persoonlijk met gerichte tips. Er waren wel redelijk wat... Onze zoon van 8 heeft goed leren typen met behulp van deze leuke en informatieve typecursus. De coach was zeer betrokken en maakte het geheel persoonlijk met gerichte tips. Er waren wel redelijk wat filmpjes over specifieke reisbestemmingen in het Engels. Voor kinderen van 8 is dat niet altijd even goed te begrijpen zonder ondertiteling of NL gesproken.

H. Lenderink

Pica Typen werkt goed en plezierig.

Richard

Onze dochter heeft eerst de cursus van de LOI kidz gedaan. Duurde lang, vond het niet leuk. Teveel filmpjes en andere afleiding voordat er daadwerkelijk getypt kon worden. Na een jaar kregen LOI... Onze dochter heeft eerst de cursus van de LOI kidz gedaan. Duurde lang, vond het niet leuk. Teveel filmpjes en andere afleiding voordat er daadwerkelijk getypt kon worden. Na een jaar kregen LOI kregen we nog een half jaar verlenging. Na dat halve jaar mochten we weer gaan betalen. Pica was goedkoper dan verlengen bij de LOI. Moest wel opnieuw beginnen. Ze vond dit veel leuker, leerzamer en met veel minder afleiding dan de LOI. Onze zoon heeft ook bij Pica zijn diploma gehaald. SUPER.

Eerder geeft mijn dochter de schriftelijk typecursus gevolgd bij Pica incl map met wekelijkse lessen. Dit was een prettigere maniercan leren. Nadelen online: voelt minder persoonlijk, minder... Eerder geeft mijn dochter de schriftelijk typecursus gevolgd bij Pica incl map met wekelijkse lessen. Dit was een prettigere maniercan leren. Nadelen online: voelt minder persoonlijk, minder overzicht wat er verwacht wordt per lesdag. Door de direct beoordeling op tijd en fouten werd mijn zoon heel erg nerveus. Hij heeft toen eerst de schriftelijk map gebruikt en daarna online afgemaakt.

Goede cursus, waarbij je spelenderwijs blind leert typen. Goede uitleg en fijn dat plakkertjes meegeleverd zijn. Ook leerzaam doordat de werelddelen werden behandeld met leuke informatie.

Danielle van Gelder

Kinderen kunnen in eigen tempo een typdiploma halen. Leuk dat je reist rond de wereld.

In redelijk korte tijd is het diploma te behalen d.m.v. leuke motiverende oefeningen

Grappig dat ik als moeder in 1990 zelf dezelfde cursus heb gedaan, heel leuk om te zien hoe jullie met de tijd mee zijn gegaan.
Leuk dat jullie de wereld daarbij gebruiken met weetjes en...
Leuk dat jullie de wereld daarbij gebruiken met weetjes en humor.
Mijn zoon vond het leuk, al moest hij ook wel echt aangespoord worden om door te zetten. De 12 weken is wel heel optimistisch om te halen. Ik denk dat er weinig kinderen zijn die dat binnen die tijd halen. Maar dat maakt mij niet uit. Het leert ze ook doorzettingsvermogen hebben.Goede prijs/kwaliteit verhouding in vergelijking met andere typecursussen.

Onze kinderen vonden de informatie tussendoor erg leuk. Ze waren gemotiveerd om iedere dag even te typen en moesten vaak lachen om de filmpjes. De stickers lieten wel vaak los, maar dat komt omdat... Onze kinderen vonden de informatie tussendoor erg leuk. Ze waren gemotiveerd om iedere dag even te typen en moesten vaak lachen om de filmpjes. De stickers lieten wel vaak los, maar dat komt omdat we de toetsen niet ontvet hadden (=tip) voordat we de stickers erop plakten. De kinderen vonden de communicatie met de digitale coach ook leuk.

Leon

Snelle manier om thuis snel te leren typen, we zijn tevreden!