Hoewel het in het begin allemaal nog nieuw en daarmee nog leuk was heeft onze dochter toch binnen de aangegeven tijd haar diploma behaald

Brenda

Elke dag ging Tim met plezier aan de slag.. was benieuwd in welk land hij de dag erna weer verder mocht..
Heeft het snel onder de knie gekregen en het programma is goed op kinderen ingespeeld.

Uitdagende leeromgeving. Hoge verwachtingen van de deelnemer.

Alles was prima geregeld

Kaatje

Prima typecursus. Zelf doen in eigen tijd. Uiteraard is er wat motivatie voor nodig en hulp vanuit de ouders, maar mijn dochter van 7 heeft het super gedaan.

Patricia

Af en toe moeten dwingen om zeker vijf dagen in de week te typen, omdat ze natuurlijk ook graag iets anders doet. Maar ze vond de lessen leuk, zeker ook de filmpjes en de quiz. Wanneer je weer op... Af en toe moeten dwingen om zeker vijf dagen in de week te typen, omdat ze natuurlijk ook graag iets anders doet. Maar ze vond de lessen leuk, zeker ook de filmpjes en de quiz. Wanneer je weer op een hoger niveau komt, is het soms weer even lastig meer aanslagen te kunnen blijven halen, maar dan gewoon volhouden en die les moet je dan overdoen.

Het was super leuk. En je leert er ook nog van!

Sanna vond het leuk en ging iedere dag enthousiast aan de gang. Prima cursus volgens mij.

B van Petersen

Leuk opgezette cursus ..die elke dag maar 15 min tijd kost.

Prima typecursus, leuke opzet.