petra

Zonder veel druk je diploma halen.

Bas Meijer

Ik speel zelf PicaTypen. Soms is het wel erg lastig... Maar een uitdaging is ook weleens fijn!!

Hanneke

Onze zoon begon (bijna) altijd met plezier en zonder problemen met typen voor zijn Pica cursus. Dat komt omdat hij dol is op weetjes. Zijn doel was dan ook het verkrijgen van nieuwe info over een... Onze zoon begon (bijna) altijd met plezier en zonder problemen met typen voor zijn Pica cursus. Dat komt omdat hij dol is op weetjes. Zijn doel was dan ook het verkrijgen van nieuwe info over een land en daar typte hij vrolijk voor verder. Deze beloning in de vorm van weetjes over een land of werelddeel motiveerde hem dus enorm om verder te gaan met de cursus en dat is steeds zo gebleven. Hij had dan ook vlot zijn type diploma binnen, heel fijn!

J. Lange

Door deze manier van werken zit er te weinig druk op, om binnen bepaalde tijd de cursus af te werken. Het heeft nu erg lang geduurd.
Verder is cursus goed gegaan.

De typ cursus was een leuke leerzame ervaring en wij zijn blij dat we voor Pica hebben gekozen

Cursus is veel te kort geworden. Een paar jaar geleden was de cursus veel uitgebreider, met een boek erbij (en dus duurder). Hiermee heeft één van onze kinderen goed typen geleerd.
Nu is eea...
Nu is eea helemaal uitgekleed, verkort en voordeliger geworden, het is een slap aftreksel geworden van de oorspronkelijke cursus. Onze zoon heeft de huidige cursus gedaan en niet goed leren typen.
Er wordt niet genoeg geoefend, juist door veel te oefenen automatiseer je het typen en blijft het goed hangen.
Doordat het lekker voordelig is, volgen vast meer kinderen de cursus, maar echt goed leren typen lukt niet met deze korte cursus.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw review. Inmiddels is er mailcontact met u geweest en hebben we uitgelegd dat er wel degelijk genoeg geoefend wordt. Iedere oefening kan zo vaak gemaakt worden als nodig is en indien... Dank u voor uw review. Inmiddels is er mailcontact met u geweest en hebben we uitgelegd dat er wel degelijk genoeg geoefend wordt. Iedere oefening kan zo vaak gemaakt worden als nodig is en indien de doelen niet gehaald worden bij de dagopdracht wordt er automatisch een herhalingsdag aangeboden met extra oefeningen op hetzelfde niveau. Jammer dat u tijdens de cursus geen contact met ons heeft opgenomen, dan hadden we u hier verder uitleg over kunnen geven. Voor de typecoach was er geen aanleiding om te denken dat het typen niet goed ging, uw zoon haalde steeds netjes de doelen en heeft de cursus met een mooi diploma kunnen afronden.

Julia

Prima training voor de kids. Erg leuk en zeker ook het 'contact' met in ons geval een dame die Bram vragen stelde en motiveerde. Nog steeds blij dat we dit gedaan hebben:)

de Leeuw

Onze laatste van zes kinderen heeft bij jullie ook zijn type diploma gehaald. Net als alle anderen heeft hij het ook in een keer gehaald. Alle maal dus bij Pica typen. Zes keer een diploma. Onze laatste van zes kinderen heeft bij jullie ook zijn type diploma gehaald. Net als alle anderen heeft hij het ook in een keer gehaald. Alle maal dus bij Pica typen. Zes keer een diploma.
De kinderen hebben dit allemaal leuk gevonden. Natuurlijk de een meer enthousiast als de ander. In de loop der jaren is er dan ook wel wat veranderd in de cursus. Wij als ouders hebben de laaste misschien wel de leukste gevonden. Zo'n reis over de wereld. Naast het typen werden er ook andere dingen geleerd. Leuk en mooi meegenomen.

Als we nog meer kinderen hadden zouden die zeker ook de Pica Typen voorgeschoteld krijgen.

Maaike Polko-Gravemaker

Prima cursus, overzichtelijk en fijn te gebruiken voor kinderen.

Janssen

Fijne cursus, op een leuke manier spelenderwijs leren typen.