Dochter heeft de cursus bijna geheel zelfstandig uitgevoerd. Weinig coaching van mij hierin gehad. Het was voor onze dochter duidelijk wat de bedoeling was.

Duidelijk en kinderen leren snel

Het is een goede type cursus, die wereld delen vond ze erg leuk.

E. Wisse

Heel goede typcursus! Door de manier waarop de opdrachten worden gepresenteerd blijft het kind gemotiveerd.
Heb hem al aanbevolen aan anderen.

Leuke, leerzame cursus. Indien het typen goed gaat, kun je lekker vlot door de cursus heen.

Zeer duidelijke cursus en leerzaam. Op een leuke manier leren typen

Ik heb als leerkracht vele jaren Pica typen aangeraden bij ouders. Ik moet wel zeggen dat mijn jongste zoom erg veel moeite had met het typen en het meerdere malen tot grote frustratie heeft geleid.... Ik heb als leerkracht vele jaren Pica typen aangeraden bij ouders. Ik moet wel zeggen dat mijn jongste zoom erg veel moeite had met het typen en het meerdere malen tot grote frustratie heeft geleid. Als ik deze vraag neerlegde kreeg ik als antwoord dat hij meer moest oefenen. Ik had op dat moment wel op wat bruikbaardere tips gehoopt aangezien een half uur typen per dag als een dieptepunt aanvoelde... Ik vond dat wel een beetje jammer

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw revieuw. Blind leren typen is een vaardigheid wat voor het ene kind sneller aan te leren is dan voor het andere kind. Door te oefenen worden de letters geautomatiseerd. Als de... Dank u voor uw revieuw. Blind leren typen is een vaardigheid wat voor het ene kind sneller aan te leren is dan voor het andere kind. Door te oefenen worden de letters geautomatiseerd. Als de typecoach ziet dat de doelen niet behaald worden en de oefeningen slechts een keer gemaakt worden, dan is dat inderdaad het advies wat er gegeven wordt. Ook in de aanwijzingen tijdens de cursus wordt dit advies, samen met andere aanwijzingen, regelmatig gegeven. Mocht er een reden zijn dat de gestelde doelen niet haalbaar zijn, dan kunnen die in overleg uiteraard met de typecoach aangepast worden. Fijn dat uw zoon toch doorgezet heeft en de cursus heeft afgesloten met een mooi diploma en een levenslange vaardigheid!

Esther en Ruben

Het is voor kinderen een prima opleiding / cursus.
Alleen in deze cursus gaat het om letters, woordjes en zinnen.
En de snelheid, aanslagen.
Geen brieven of tabellen.

Zie hieronder, onze ervaring hoeft niet gepubliceerd te worden...

Froukje de Haan

Ik en mijn dochter vonden het een leuke maar ook leerzame cursus.