De cursus werd leuk gevonden.

Greetje Loonstra

De cursus is goed bevallen, Marije heeft er alleen wat langer over gedaan omdat ze op speciaal basis onderwijs zit en wij zijn dan ook blij dat ze het nu heeft afgerond en haar diploma heeft gehaald.

Slecht dat de ouders niet op de hoogte worden gehouden van de voortgang. Je kunt geen resultaten bekijken

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw feedback. Met de aan u toegestuurde inloggegevens bij aanvang van de cursus, kon u gedurende de cursus in het overzicht de voortgang en de resultaten van uw kind volgen.

Kees werd veel te weinig gemotiveerd, hij heeft er erg lang over gedaan. Wij als ouders werden minimaal bij de resultaten betrokken.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw feedback. Met de bij aanvang van de cursus aan u toegestuurde inloggegevens kon u gedurende de cursus met Kees meekijken en in het overzicht de resultaten inzien. De typecoach heeft... Dank u voor uw feedback. Met de bij aanvang van de cursus aan u toegestuurde inloggegevens kon u gedurende de cursus met Kees meekijken en in het overzicht de resultaten inzien. De typecoach heeft Kees, naast de aanwijzingen in de cursus, een aantal keer extra tips en aanwijzingen gegeven. Mooi om te zien dat hij de cursus met een heel goed resultaat heeft afgesloten!

Picatypen is een leuke leerzame cursus die kinderen van 10 jaar prima zelfstandig kunnen doen. De reis om de wereld maakt nieuwsgierig en motiveert om steeds verder te gaan. En de meting op... Picatypen is een leuke leerzame cursus die kinderen van 10 jaar prima zelfstandig kunnen doen. De reis om de wereld maakt nieuwsgierig en motiveert om steeds verder te gaan. En de meting op nauwkeurigheid en snelheid maakt dat net zolang geoefend wordt tot de norm is gehaald.

Een enorm leuke manier om in korte tijd te leren typen!

Hele leuke en leerzame manier om te leren typen. Het kostte onze dochter (11) wel wat doorzettingsvermogen, maar nu ze haar diploma binnen heeft is ze er heel trots op en blij mee. Een leven lang... Hele leuke en leerzame manier om te leren typen. Het kostte onze dochter (11) wel wat doorzettingsvermogen, maar nu ze haar diploma binnen heeft is ze er heel trots op en blij mee. Een leven lang plezier van!

Myriam Veldhuijzen

Mijn zoon ging altijd met veel plezier aan zijn huiswerk voor het typen. En dit terwijl hij nooit van huiswerk houdt. Soms vond hij het even moeilijk maar toch haalde hij iedere avond zijn opdracht,... Mijn zoon ging altijd met veel plezier aan zijn huiswerk voor het typen. En dit terwijl hij nooit van huiswerk houdt. Soms vond hij het even moeilijk maar toch haalde hij iedere avond zijn opdracht, wat erg motiverend werkte.

Prima cursus, die aansluit bij het niveau van ons kind.

Zeer goede ervaring.. Maud vond het erg leuk