Een fijne leuke cursus voor kinderen die de wereld willen leren kennen.

Ties de Regt

De opleiding zit goed in elkaar en het is leuk om te doen. De wereldreis maakt het ook nog leerzaam. Onze 2 andere kinderen hebben het ook gedaan. Die opleidingen waren niet digitaal en steeds... De opleiding zit goed in elkaar en het is leuk om te doen. De wereldreis maakt het ook nog leerzaam. Onze 2 andere kinderen hebben het ook gedaan. Die opleidingen waren niet digitaal en steeds werden er stukken per post gezonden. Dit is veel prettiger en leuker om te doen.

klaassen

Mijn ervaring is super allebei mijn dochters hebben de typecursus gevolgd de oudste kreeg haar opdrachten per post de jongste niet.
zelf heb ik ervaren als ze iets tastbaars krijgen dus per...
zelf heb ik ervaren als ze iets tastbaars krijgen dus per post dit in een map moeten doen dit kinderen meer inspireerd en stimuleerd!

Aukje de Jong

Mijn zoon vond het in het begin wat saai omdat zijn zus een andere cursus had gedaan wat er een beetje meer game-achting uitzag. Uiteindelijk heeft hij met veel plezier de cursus gedaan. Ik heb hem... Mijn zoon vond het in het begin wat saai omdat zijn zus een andere cursus had gedaan wat er een beetje meer game-achting uitzag. Uiteindelijk heeft hij met veel plezier de cursus gedaan. Ik heb hem niet constant hoeven herinneren aan de lessen en hij heeft mij nooit vragen gesteld. Ik was echt een beetje verbaasd dat hij met al die stickers op ons toetsenbord al zo goed wist waar alle letters waren. En ik was eigenlijk wen beetje verbaasd dat hij zo makkelijk zijn diploma haalde. Normaal vraagt hij altijd heel veel hulp, maar dit heeft hij helemaal zelfstandig kunnen doen!

Heel leerzaam en leuk met de reis om de wereld.

carolien

Leuke cursus.
Veel vrijheid en toch veel leren.

Met steun van de coach van Picatypen en de ouders, elke dag typen met het gewenste resultaat.

Fijne cursus, met extra tijdsruimte.