S. Reeuwijk

Leuke cursus met persoonlijke mailtjes, om mijn zoon aan te moedigen door te gaan. Het blijft wel lastig om iedere dag even te gaan zitten voor de cursus, maar nu is hij heel blij dat hij snel kan... Leuke cursus met persoonlijke mailtjes, om mijn zoon aan te moedigen door te gaan. Het blijft wel lastig om iedere dag even te gaan zitten voor de cursus, maar nu is hij heel blij dat hij snel kan typen.

Wij vonden het een zeer goede typecursus. We hadden slechtere ervaringen met een ander typecursus van onze 2 oudste kinderen.

Een goede duidelijke cursus

C. Daemen

De cursus blijft boeiend, waardoor het kind (vaak gevoerd door nieuwsgierigheid) zijn best blijft doen.

Che was enthousiast en we hoefden hem niet vaak aan te sporen om aan z'n typecursus te werken.

Petra

Interessante onderwerpen in de belevingswereld van de kinderen.zeer uitdagend. Dagelijks oefenen met veel plezier!door de dagscores krijgt het kind meteen een overzicht van zijn/haar ontwikkeling... Interessante onderwerpen in de belevingswereld van de kinderen.zeer uitdagend. Dagelijks oefenen met veel plezier!door de dagscores krijgt het kind meteen een overzicht van zijn/haar ontwikkeling betreffende het typen

Onze dochter heeft met veel plezier de cursus gevolgd en moest af en toe geremd worden in de tijd die ze eraan besteedde.

Marije Veldman

Een goede cursus. Op een uitnodigende en leerzame manier heeft onze dochter leren typen.