Otte

Mooie opbouw in de cursus. Jammer dat je niet af en toe een les terug kan pakken.
Daan vond bijv. Shift en nog een letter moeilijk om dat goed links rechts te doen. Had dat graag nog eens goed willen herhalen die les. Ook heb ik het idee dat hij niet telt hoevaak je de backspace gebruikt. Dat zou nog wel mooi zijn als dat etbij kwam. Verder mooie cursus om zo thuis te doen.

Goede uitdagende typcursus. Mooie vormgeving.

Fijne cursus. Onze dochter bleef tot hetveind gemotiveerd. Persoonlijke begeleiding en eigen leertempo zijn geweldig.

Emma vond het erg leuk en leerzaam om te doen. Vooral al de info die je krijgt van de verschillende landen.

Anoniem123

Leuke en leerzame manier om te leren typen. Ook dat het gewoon thuis kan, is fijn.

Onze dochter heeft de cursus geheel zelfstandig uitgekozen en uitgevoerd. Alles verliep duidelijk en overzichtelijk. De cursus was zo leuk dat wij niet hoefden te motiveren om te oefenen.

Anke Twisk

Leuke, motiverende cursus!

E Winkelman

Mijn dochter van 11 heeft de cursus in haar eentje afgerond. Als ouder krijg je verder geen bericht hoe het gaat en op welk niveau je kind is. Hiervoor moet je op het account van je kind kijken. Het... Mijn dochter van 11 heeft de cursus in haar eentje afgerond. Als ouder krijg je verder geen bericht hoe het gaat en op welk niveau je kind is. Hiervoor moet je op het account van je kind kijken. Het zou fijn zijn als je als ouder af en toe een bericht krijgt of je kind nog op " schema " loopt of gewoon dat ze een level heeft afgerond.
Nu kregen we opeens haar diploma in de bus en waren we blij verrast dat ze klaar was.
Wel een goede prestatie en het diploma heeft ze nu mooi op zak.