Prima cursus. Onze zoon was niet erg gemotiveerd wat het soms wel lastig maakte. Hij heeft het uiteindelijk wel gered. En ik ben erg blij dat hij nu kan typen.

Anette van den Niuwehuijzen

Wij hebben het als zeer prettig ervaren dat we niet precies de tijd aan hoefden te houden die er voor stond de typecursus te kunnen behalen.
Wanneer een kind meer tijd nodig heeft dan kan het...
Wanneer een kind meer tijd nodig heeft dan kan het dat ook krijgen, erg pretiig.

Leuke cursus, zeker een aanrader. Denk er sterk over om onze zoon de cursus ook aan te bieden.

Wij hebben pica als een zeer goede cursus ervaren. De kinderen waren met goede moed begonnen maar zodra het moeilijker werd hadden ze wel support nodig om het vol te houden. Het nieuwe gaat er dan... Wij hebben pica als een zeer goede cursus ervaren. De kinderen waren met goede moed begonnen maar zodra het moeilijker werd hadden ze wel support nodig om het vol te houden. Het nieuwe gaat er dan van af maar dan is het juist heel fijn en belangrijk dat ze een mail kunnen sturen met hun vragen en daar dan ook persoonlijk antwoord op krijgen.

Goede cursus, het leerzame toegespitst op wat interessant is voor kinderen

Hilda Noorland

Heel fijne cursus. Lekker thuis, niet zo duur en de kinderen hadden er (zeker in het begin) plezier in. Later werd dat minder... want dan zijn andere dingen toch leuker...

Angela van t Slot

Leuke manier van leren typen! Speels en uitdagend. Toch merk ik dat kinderen heel enthousiast de eerste lesjes doen maar dat het enthousiasme op een gegeven ogenblik toch afneemt. Geen idee hoe dat... Leuke manier van leren typen! Speels en uitdagend. Toch merk ik dat kinderen heel enthousiast de eerste lesjes doen maar dat het enthousiasme op een gegeven ogenblik toch afneemt. Geen idee hoe dat komt of hoe dat te voorkomen. De "persoonlijke' coach is fijn.

Mijn zoon vond de weetjes en filmpjes heel leuk en interessant, waardoor hij uiteindelijk toch alle lessen heeft voltooid.