Martin Hoogendoorn

Onze zoon heeft het als positief ervaren om zijn Typecursus bij Pica te halen, was uitdagend en leuk opgezet waardoor hij altijd wel met plezier zijn lessen maakten. de online coach was ook goed.... Onze zoon heeft het als positief ervaren om zijn Typecursus bij Pica te halen, was uitdagend en leuk opgezet waardoor hij altijd wel met plezier zijn lessen maakten. de online coach was ook goed.

Het is een overzichtelijke cursus, waar kinderen heel zelfstandig mee uit de voeten kunnen.

Jonne heeft met plezier aan de cursus gewerkt.

De lessen waren leuk, afwisselend en kort. Dat stimuleerde onze zoon om door te gaan. Leuk ook, die gekke filmpjes per land! Onze oudste zoon heeft 6 a 7 jaar geleden ook bij Pica geleerd om te... De lessen waren leuk, afwisselend en kort. Dat stimuleerde onze zoon om door te gaan. Leuk ook, die gekke filmpjes per land! Onze oudste zoon heeft 6 a 7 jaar geleden ook bij Pica geleerd om te typen, maar de nieuwe versie vonden wij vele malen leuker.

Ik heb heel veel feitjes over de wereld geleerd. Het was niet te moeilijk.

Onze zoon heeft het als plezierig ervaren en wij ook. Hij heeft zich goed kunnen ontwikkelen naar het gevraagde niveau.

Iris heeft het als een zeer fijne typecursus ervaren, ze kon goed haar eigen tempo bepalen.

Hele leuke filmpjes tussendoor, waardoor het afwisselend en leuk is. De quiz vond hij ook altijd erg leuk. Er wordt op een positieve manier feedback gegeven, waardoor het goed vol te houden is.

Positief ervaren. Mooi opzet. Over de wereld reizen werkt erg stimulerend en ook dat iedere les weer opgesplitst is in 5 blokken.