Silvia Kool

Ik vindt hoe jullie het nu op hebben gezet veel interessanter voor de kids.
Mijn andere dochter had nog met die map waar ze uit moest typen.
Dit is veel uitdagender voor hun.
En...
Ik vindt hoe jullie het nu op hebben gezet veel interessanter voor de kids.
Mijn andere dochter had nog met die map waar ze uit moest typen.
Dit is veel uitdagender voor hun.
En Kaitlin had een paar keer niet getypt en dan sturen jullie een mailtje of het klopt, dat was ook erg goed.

Onze dochter vond de typecursus leuk om te doen, mede door de filmpjes. We hadden verwacht dat er iets meer begeleiding zou zijn, meer tips, aanwijzingen of gewoon even een berichtje dat ze goed... Onze dochter vond de typecursus leuk om te doen, mede door de filmpjes. We hadden verwacht dat er iets meer begeleiding zou zijn, meer tips, aanwijzingen of gewoon even een berichtje dat ze goed bezig is. Dat zou net iets meer stimuleren.

Onze dochter heeft 3 jaar eerder haar typ diploma gehaald via Pica. Ik vind het enorm verbetert. Ook toen was ik tevreden maar er zijn dingen positief verandert. Bv de snelheid. Nu moet je meteen op... Onze dochter heeft 3 jaar eerder haar typ diploma gehaald via Pica. Ik vind het enorm verbetert. Ook toen was ik tevreden maar er zijn dingen positief verandert. Bv de snelheid. Nu moet je meteen op snelheid typen, dat is goed. Meteen wordt het gemeten en als je het niet haalt moet het over. Destijds was dit niet en onze dochter deed het heel goed, tot het laatst ze plots op snelheid moest typen. Ook de landenreis is leuk voor de kinderen. Tevens de duur van de lessen is heel goed. Niet te lang.

Het was heel leuk dat mijn kind can Blind type! Hij is zo snell nu! Dank jullie well echt!

Mooi systeem, keurige begeleiding.

Een duidelijke cursus. Marleen had er erg veel plezier in.

De informatie is super leerzaam en de cursus is goed te doen. De grens is scherp gesteld, maar daardoor heeft ze wel zeer goed leren typen.

Ons kind werkte de cursus zelfstandig door. De filmpjes over de landen werkten motiverend. Hij vond het echter jammer dat hij de filmpjes niet terug kon kijken. Later in de cursus was het niet... Ons kind werkte de cursus zelfstandig door. De filmpjes over de landen werkten motiverend. Hij vond het echter jammer dat hij de filmpjes niet terug kon kijken. Later in de cursus was het niet altijd gemakkelijk om gemotiveerd te blijven, wanneer soms zijn snelheid achter bleef. Misschien hier nog iets voor verzinnen. Dan wellicht wat meer mailtjes van de begeleider?

Birna Brouwer

Leuke en leerzame cursus. Een aanrader!

Pica Typen biedt een afwisselende cursus die opgebouwd is met een vaste structuur. De lessen zijn interessant, duidelijk en opbouwend. Onze zoon heeft de cursus met veel enthousiasme en inzet... Pica Typen biedt een afwisselende cursus die opgebouwd is met een vaste structuur. De lessen zijn interessant, duidelijk en opbouwend. Onze zoon heeft de cursus met veel enthousiasme en inzet gevolgd. De kaart met aanwijzingen voor houding e.d. was heel handig. Alleen toen op een middag een probleem ontstond bij het doorlopen van het dagprogramma, was het lastig hierover te communiceren en tot een oplossing te komen.