Leuke cursus en motiverend!

M ten Tije

Vlot en duidelijk, leuke presentatie aan kinderen. Via chat altijd prettig gecommuniceerd en snel antwoord op vragen. Mijn dochter bleef gemotiveerd en heeft in haar eigen tempo de cursus kunnen... Vlot en duidelijk, leuke presentatie aan kinderen. Via chat altijd prettig gecommuniceerd en snel antwoord op vragen. Mijn dochter bleef gemotiveerd en heeft in haar eigen tempo de cursus kunnen volgen.

van der Veen

Super leuke en leerzame cursus

Prima: goede service, duidelijke opzet van de inhoud van de training. Naast het leren typen bevat de training ook informatie over de landen zelf. Echt leuk opgezet. Deze opzet van de training vind... Prima: goede service, duidelijke opzet van de inhoud van de training. Naast het leren typen bevat de training ook informatie over de landen zelf. Echt leuk opgezet. Deze opzet van de training vind ik aantrekkelijker dan de opzet van de training die pica had met een of ander raar figuurtje.

Mijn zoon vond het leuk om te doen, zag er leuk en leerzaam uit.

A. de Jong

Het is goed gelopen. Joël vond het in het begin zelfs super leuk. Later moesten we hem wat meer aansporen om aan zijn lessen te beginnen. Maar blijft staan dat de cursus op aan aantrekkelijke manier... Het is goed gelopen. Joël vond het in het begin zelfs super leuk. Later moesten we hem wat meer aansporen om aan zijn lessen te beginnen. Maar blijft staan dat de cursus op aan aantrekkelijke manier is vormgegeven.

Henri kon niet zo snel leren typen als een gemiddeld kind, na de herfstvakantie is hij begonnen.
Na de zomervakantie heeft hij pas zijn diploma gehaald, het duurde eindeloos, maar hij heeft het toch gehaald.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw review. Henri heeft inderdaad wat langer over de cursus gedaan dan gemiddeld, maar uiteindelijk heeft hij de cursus met een keurig resultaat afgerond. Omdat wij geen einddatum... Dank u voor uw review. Henri heeft inderdaad wat langer over de cursus gedaan dan gemiddeld, maar uiteindelijk heeft hij de cursus met een keurig resultaat afgerond. Omdat wij geen einddatum hanteren kan iedere cursist de cursus in zijn of haar eigen tempo volgen.

M. L. Lauwers

Zelf was ik in de veronderstelling dat het goed zou zijn voor mijn dochter om in een klasje met een echte docent te leren typen, zij dacht daar anders over. Ze heeft heel zelfstandig het hele... Zelf was ik in de veronderstelling dat het goed zou zijn voor mijn dochter om in een klasje met een echte docent te leren typen, zij dacht daar anders over. Ze heeft heel zelfstandig het hele picatypen opgepakt en doorgewerkt, dat ging supergoed. Een echte docent bleek echt helemaal niet nodig, ze kon prima met 'Lisa' uit de voeten. Nu zijn we juist extra trots omdat ze dit helemaal zelf voor elkaar heeft gekregen.
De cursus zag er aantrekkelijk uit, mooi vormgegeven. De hele opzet sprak mijn dochter erg aan omdat ze erg van reizen houdt en nieuwsgierig is naar wat er in de wereld gaande is. Gamen vindt ze stom, daarom vielen al heel wat online typecursussen af. Hoe vaak er niet vanuit wordt gegaan dat alle kinderen graag computerspellen spelen.... Dus jullie eigenlijk ook een beetje gefeliciteerd ?

Erna moeder van Nadien

Prima opbouw van de lessen. Leuke weetjes tussendoor. Prijs kwaliteit verhouding is in orde.

Hele leuke en leerzame cursus.
heel goed bedacht met al die landen, heel afwisselend ook, het werd nooit saai.
Het zelf kunnen meten van de scores was ook erg stimulerend.