Wij hebben aan onze kinderen zelf de keuze gegeven welke cursus ze wilde doen. wat ons opviel is dat de cursus van onze zoon bij de loi toch strenger is en dat vinden wij voor het typ resultaat toch... Wij hebben aan onze kinderen zelf de keuze gegeven welke cursus ze wilde doen. wat ons opviel is dat de cursus van onze zoon bij de loi toch strenger is en dat vinden wij voor het typ resultaat toch beter

Mijn dochter vond het een leuke cursus.
Materiaal was op tijd binnen.
Ze kreeg regelmatig positieve feedback.

Onze ervaringen met Pica zijn goed. Onze oudste 2 kinderen hebben bij de voorganger van Pica hun typediploma gehaald. Ook daar zijn wij zeer tevreden over. Het ging toen op een iets andere manier... Onze ervaringen met Pica zijn goed. Onze oudste 2 kinderen hebben bij de voorganger van Pica hun typediploma gehaald. Ook daar zijn wij zeer tevreden over. Het ging toen op een iets andere manier (qua vormgeving) dan nu bij onze 3e. Ik vind dat het nu aantrekkelijker is gemaakt voor de kinderen. Van werelddeel naar werelddeel en op die manier via opdrachten de typevaardigheden leren.

Ingrid

Prima geregeld nu alles via internet ipv via de post. Toch hadden de wekelijkse pakketten ook wel iets.
Leuk bedacht het landen concept.
Gemis ten opzichte van een aantal jaren geleden...
Leuk bedacht het landen concept.
Gemis ten opzichte van een aantal jaren geleden zijn de Word en brieven.
Als je het niet weet, mis je niets maar dit is ons derde kind wat bij Pica zijn of haar diploma heeft gehaald.

Lieke heeft het erg leuk gevonden om de wereld rond te reizen . Wel zou het leuk zijn dat er een keer vanuit de online begeleider zelf een bericht komt over hoe het gaat. Nu krijg je alleen een... Lieke heeft het erg leuk gevonden om de wereld rond te reizen . Wel zou het leuk zijn dat er een keer vanuit de online begeleider zelf een bericht komt over hoe het gaat. Nu krijg je alleen een bericht wanneer je zelf iets verstuurd.

Wij vinden Pica een goede en leuke manier om te leren typen. Door deze methode heeft onze zoon het blind typen snel onder de knie gekregen. Het enige minpuntje voor onze zoon, was dat het niet... Wij vinden Pica een goede en leuke manier om te leren typen. Door deze methode heeft onze zoon het blind typen snel onder de knie gekregen. Het enige minpuntje voor onze zoon, was dat het niet duidelijk was hoeveel lessen nog te gaan waren. Aangezien de laatste lessen niet meegeteld waren. Hij wilde graag van te voren weten hoeveel lessen hij precies moest halen. Verder zijn wij dik tevreden.

Hij vond het leuk om te doen. Was wel lang genoeg. .

Anne

Mijn zoon heeft bij pica typecursus gedaan en vond het erg leuk om te doen

meike van den broek

Onze dochter is 9 jaar en heeft erg veel gehad aan deze cursus .
naast het typen waren er nog leuke opdrachten waar ze erg veel plezier in had .

Jurian vond het best pittig omdat hij dyslexie heeft. Maar hij was heel trots toen hij zijn papiertje binnen had.
En dat zijn wij natuurlijk ook.