Prima cursus voor onze dochter. Van alles over de landen vond ze gewoon erg leuk. Het zit goed in elkaar. Mijn dochter deed het helemaal zelfstandig.

Oh ja 2 andere hebben ook gekozen...

Oh ja 2 andere hebben ook gekozen voor deze type cursus.

Zelf regelen via computer vonden wij niet prettig het overzicht kwijt zie verhaal hieronder.

Ik vond het een prima cursus! Interessante weetjes en filmpjes over landen in de hele wereld, heel leerzaam, waardoor m'n dochter altijd wel wilde typen. Ook zijn jullie flexibel geweest haar doelen... Ik vond het een prima cursus! Interessante weetjes en filmpjes over landen in de hele wereld, heel leerzaam, waardoor m'n dochter altijd wel wilde typen. Ook zijn jullie flexibel geweest haar doelen bij te stellen toen het even wat minder snel ging. Zo fijn dat ze nu goed kan typen!

Dekker

Stijn heeft typen geleerd en de site was leuk en leerzaam op. Het valt me op dat hij gaandeweg de cursus steeds minder precies zijn handen "neerzet" en minder vingers gebruikt. Misschien moet hier... Stijn heeft typen geleerd en de site was leuk en leerzaam op. Het valt me op dat hij gaandeweg de cursus steeds minder precies zijn handen "neerzet" en minder vingers gebruikt. Misschien moet hier tijdens de cursus weer op geattendeerd worden.

Een kind met dyslexie kun je beter in spel vorm een cursus aanbieden. Zij lezen de teksten niet. zij lezen elke letter appart dus weten de inhoud van het verhaal nog niet.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. We nemen dit mee in de verdere ontwikkeling van deze cursus. Dyslexie is een breed begrip en we halen gelukkig ook mooie resultaten met kinderen die dyslectisch zijn. Het... Bedankt voor uw reactie. We nemen dit mee in de verdere ontwikkeling van deze cursus. Dyslexie is een breed begrip en we halen gelukkig ook mooie resultaten met kinderen die dyslectisch zijn. Het blijft altijd een grotere uitdaging voor deze kinderen.

Prima, ze heeft het geheel zelfstandig gedaan.

Zeer goede cursus met snel en goed resultaat!

Gardella

Ik vond de cursus goed te doen voor een kind met dyslexie. De verhalen die de kinderen tijdens hun reis tegen komen is ook informatief , dus ze doen ook algemene kennis op.

Karin

Spelenderwijs leren typen. Een leuke manier. Niet te kinderachtig.