De cursus is speels en wereld georienteerd. Het tempo kan jezelf bepalen; je kan ook herhalen dat is ook fijn.
dit zijn zeker de posiieve elementen aan de cursus. Je hebt ook begeleiding

j elshoff

Erg leuk opgezet met al de landen

Positief, Thijmen werd gestimuleerd

Mijn ervaring met pica typen was goed. Zeer leuke manier om blind te leren typen.

Leuke educatieve manier om je typediploma te halen. Ben erg tevreden en zou iedereen picatypecurcus aanbevelen.

Margreet Wagtmans

Zeer leuke typecursus, echt een aanrader. Gelijk feedback op snelheid en nauwkeurigheid. Leuke lessen.

Anne Bakker

Het is een leuke, leerzame manier om het blind typen te leren. De doelen zijn haalbaar, het geheel is overzichtelijk en dat houdt de cursist gemotiveerd.

Heel goed te doen! Toch zijn de woordopdrachten vaak heel pittig! Ook prettig dat het ivm andere cursussen niet zo lang duurt en gewoon typen is. Hiermee bedoel ik dat er niet teveel andere... Heel goed te doen! Toch zijn de woordopdrachten vaak heel pittig! Ook prettig dat het ivm andere cursussen niet zo lang duurt en gewoon typen is. Hiermee bedoel ik dat er niet teveel andere opdrachten bij zitten maar het gewoon echt gaat om het typen. Je kind bereikt toch de fase waarin het zsm klaar wil zijn per dag en dan wil het ook echt alleen typen en geen andere extra's doen.

Prima cursus, leuk opgezet.

Super leuke cursus, prima begeleiding