Goed!
Duidelijk
Aantrekkelijk en leerzaam op meerdere gebieden
Goed te doen voor kinderen uit groep 7

Prima cursus, goed opgebouwd, leuke en leerzame thema's.

TevredenOuders

Onze dochter heeft genoten van de wereldreis en ging met plezier typend naar de volgende bestemming. Een leuke manier om typen te leren.

Het is fijn dat je de typcursus in je eigen tempo thuis kunt doen. En mijn kinderen geven zelf al aan dat ze er op school al veel profijt van hebben.

Duerink

Isabel vond de wereldreis heel leuk en leerzaam! Het was een hele duidelijke cursus echt een aanrader!!

Het was een goede cursus en ik ben heel blij met mijn diploma

Miriam Trommelen

Goede ervaring, Prima intake, goed resultaat

Het was een prima cursus, doordat je het in eigen tempo kon doen. Fleur vond alle landen erg interessant!

Karel de Smet

De manier waarop Pica Typen de lessen aanbiedt (wereldreis), sprak onze zoon van 10 goed aan. Wij hebben hebben hem nooit hoeven stimuleren, want hij ging elk dag uit zichzelf met Pica Typen aan de... De manier waarop Pica Typen de lessen aanbiedt (wereldreis), sprak onze zoon van 10 goed aan. Wij hebben hebben hem nooit hoeven stimuleren, want hij ging elk dag uit zichzelf met Pica Typen aan de slag.
Ook fijn dat de cursus via een tabletcomputer met een goedkoop los Bluetooth-toetsenbord kon. Mijn eigen laptop daarvoor uitlenen was geen optie, want met afgeplakte toetsen, zou ik zelf de weg niet meer weten.