Mijn zoon heeft spelenderwijs een heel handige vaardigheid geleerd.

Goeie typecursus. Makkelijk, lekker thuis oefenen. Zeer tevreden over de cursus.

Miranda Cordes

Goede ervaring, heel mooi programma.

JG van Keulen

We zijn blij dat Reinier zijn diploma heeft gehaald. de methode is duidelijk verbeterd tov eerder (ervaring met oudere zoon)
wat we misten is coaching. er kwam geen enkele reactie, alleen als...
wat we misten is coaching. er kwam geen enkele reactie, alleen als we erom vroegen. er was nauwelijks interactie met de docent. ook was er voor ons weinig zicht op de vorderingen/vooruitgang.

Leerzame cursus, niet alleen om te leren typen, maar ook om je culturele en aardrijkskundige kennis al typende te vergroten.

Prettig hoe alles wordt aangeboden.
Had verwachting in 2 maanden klaar te zijn maar dan hadden we in begin 2 lessen per dag moeten doen.
Nu op laatst moesten we voor vakantie nog veel...
Prettig hoe alles wordt aangeboden.
Nu op laatst moesten we voor vakantie nog veel doen.

Mijn beide kinderen hebben de typecursus van Pica gevolgd, de oudste nog met de papieren versie; hij zat iedere week met spanning op de post te wachten. De jongste met de vernieuwde digitale versie;... Mijn beide kinderen hebben de typecursus van Pica gevolgd, de oudste nog met de papieren versie; hij zat iedere week met spanning op de post te wachten. De jongste met de vernieuwde digitale versie; wat een leuk programma! Beide zijn geslaagd en hebben er nu op school, waar ze veel met een laptop werken, ontzettend veel voordeel van!

Mooie opzet zo obv wereldreis; maakte het aantrekkelijk. Prima ook de coach op afstand. We. konden alleen op een gegeven moment niet meer inloggen en dat heeft voor een onderbreking gezorgd. Kwam... Mooie opzet zo obv wereldreis; maakte het aantrekkelijk. Prima ook de coach op afstand. We. konden alleen op een gegeven moment niet meer inloggen en dat heeft voor een onderbreking gezorgd. Kwam wel weer goed.

erica Hopman

Goede cursus er word op een leuke manier les gegeven

Mijn dochter heeft het met veel plezier gevolgd. Heel af en toe moest ik vragen moet je niet typen en daarna begon ze direct