Ronald Hanstede

Zeer leerzaam in een hele leuke omgeving leer je typen. Dit alles op eigen tempo.

Pauline Lambert

Moderne manier om te leren typen

Goed. Maar ik mis soms de feedback via mijn eigen mail. Nu werken de kinderen volledig zelfstandig.

S. Fabriek

Het was een duidelijke en overzichtelijke cursus.
Fijn dat als Matthijs een vraag had hij deze online kon stellen en hierop antwoord kreeg.

Goede cursus. Snel zinnetjes toen zodat een kind ziet waar hij mee bezig is.

Jerry

Goede duidelijke cursus, mijn zoon heeft het zelfstandig kunnen maken. Soms was het wel moeilijk maar met doorzetten is het toch allemaal gelukt.

Onze dochter van 9 (groep 6) heeft de cursus van Picatypen binnen 12 weken met een mooie diploma afgerond. Ze was er zo enthousiast over dat ze haar lessen nog voor schooltijd deed. Ze vertelde ons... Onze dochter van 9 (groep 6) heeft de cursus van Picatypen binnen 12 weken met een mooie diploma afgerond. Ze was er zo enthousiast over dat ze haar lessen nog voor schooltijd deed. Ze vertelde ons over alle landen die ze had bezocht en alle weetjes. Typen kan ze nu als de beste! Wij kunnen deze cursus zeker aanbevelen!

Tineke vond de curcus heel leerzaam. ze vond de weetjes over de landen van de hele wereld heel interresant. ze werd goed opgebouwd en kan heel nauwkeurig en snel typen.

Positief. Floor ging zeker in het begin enthousiast uit zich zelf van start. Later moesten we haar er wel op attenderen om weer te gaan typen. De lessen zelf heeft ze steeds snel doorlopen. Positief. Floor ging zeker in het begin enthousiast uit zich zelf van start. Later moesten we haar er wel op attenderen om weer te gaan typen. De lessen zelf heeft ze steeds snel doorlopen.
Voor mij zelf vervelend dat er steeds meer leters van het toetsenbord afgeplakt werden....