Prima cursus. Verder geen klachten of opmerkingen.

Minimale begeleiding, voorheen met de map van Joppe was het leuker/beter. Weinig motivatie.

Het is even een gewenning om de kinderen te laten typen. Maar het handigste aan deze cursus vind ik dat ze zelf de tijd daarvoor kunnen bepalen. Als ze het met school en sport en dergelijke de ene... Het is even een gewenning om de kinderen te laten typen. Maar het handigste aan deze cursus vind ik dat ze zelf de tijd daarvoor kunnen bepalen. Als ze het met school en sport en dergelijke de ene week iets drukker hebben doen ze dan wat minder en dat halen ze een andere keer weer in. Jelle vind dat het wel een uitdaging is om steeds verder te gaan. Hij vind de cursus niet vervelend of saai.

K. Biesheuvel

Het is op een leuke en leerzame manier leren typen. Ze leren niet alleen typen, maar leren ook leuke en interessante dingen van diverse landen.

Makkelijk om deze cursus te regelen. Aantrekkelijk voor kinderen door "reis over de wereld"

Het ziet er goed en leuk uit.
Goede opbouw
weinig feedback

Duidelijke cursus. Alle 4 de kinderen hebben pica gedaan.

Leuke lessen met aantrekkelijke weetjes over landen uit de hele wereld, werkt motiverend! Uiteraard komt het uiteindelijk aan op veel oefenen, maar als dat saai wordt helpt de persoonlijke coach de... Leuke lessen met aantrekkelijke weetjes over landen uit de hele wereld, werkt motiverend! Uiteraard komt het uiteindelijk aan op veel oefenen, maar als dat saai wordt helpt de persoonlijke coach de leerling verder.
Zelf vond ik het aantal aanslagen per minuut dat uiteindelijk beheerst wordt wel erg laag, de kinderen kunnen dan nog niet heel snel typen.

Goede en daarnaast ook leuke en leerzame cursus.

A.A. Hogervorst

Onze zoon begon enthousiast, maar leverde gedurende de cursus minder werk aan. Wij vonden het positief, dat de coach ons hiervan op de hoogte bracht, zodat onze zoon werd gestimuleerd om door te... Onze zoon begon enthousiast, maar leverde gedurende de cursus minder werk aan. Wij vonden het positief, dat de coach ons hiervan op de hoogte bracht, zodat onze zoon werd gestimuleerd om door te zetten. Hij vond de oefeningen leuk om te doen.