Ik moest hem wel steeds eraan herinneren dat 'ie moest gaan typen??Als hij eenmaal bezig was, vond hij het hartstikke leuk met name door de filmpjes. En hij vond de weetjes superleuk. Het betekent... Ik moest hem wel steeds eraan herinneren dat 'ie moest gaan typen??Als hij eenmaal bezig was, vond hij het hartstikke leuk met name door de filmpjes. En hij vond de weetjes superleuk. Het betekent ook dat we meer gaan reizen??

Leuke cursus, aantrekkelijk met alle weetjes over de wereld

Monique Denderen

Allebei mijn kinderen hebben een cursus gedaan bij pica en beide hebben met succes hun diploma behaal.
Ik zou deze cusus zeker aanraden.

Daan

Mijn zoon vond het een fijne cursus omdat de wijze van aanleren prettig was. Stickers waren fijn. LEuke quizvragen en filmpjes. Leuke weetjes. De lengte van de lessen was goed. Niet te kort niet te... Mijn zoon vond het een fijne cursus omdat de wijze van aanleren prettig was. Stickers waren fijn. LEuke quizvragen en filmpjes. Leuke weetjes. De lengte van de lessen was goed. Niet te kort niet te lang.

Ingrid Riewald

Ik vond de papieren versie beter.
De oefeningen konden makkelijker herhaald worden.
Wel goed dat de behaalde doelen meteen te zien zijn.

Mijn dochter heeft het helemaal zelfstandig en met plezier gedaan. Het was ook zeer informatief. Ik zou het fijner vinden, als zij meer over de combinatie toetsen kon leren, dat heeft mijn oudste... Mijn dochter heeft het helemaal zelfstandig en met plezier gedaan. Het was ook zeer informatief. Ik zou het fijner vinden, als zij meer over de combinatie toetsen kon leren, dat heeft mijn oudste dochter namelijk wel gehad met de oude versie van Pica.

Fijn dat het nu helemaal via de computer gaat en niet meer via vellen die via de post binnenkomen. Bij mijn dochter was dat nog wel. Weer leuke onderwerpen. Leuke filmpjes. Duidelijke lessen.

Een goede en leuke cursus.

JD Visser

Niet fijn, vooral omdat er niet een duidelijke planning te zien is van wat er elke week moet gebeuren. Onze dochter had daarom niet echt structuur.

peggy lo-a-njoe

Emiel heeft heel snel zijn type diploma gehaald, maar ik vind de cursus oppervlakkiger dan toen mijn andere zoon zijn diploma haalde. Veel meer feedback en techniek,