Ik vind het programma van Pica typen prima. Ik vind alleen de stickers waardeloos. Ze blijven niet op de toetsen zitten. Ik heb altijd getypt met doppen en dat werkt een stuk prettiger.

Natasja

Leuke en leerzame cursus, vragen werden snel beantwoord door begeleider.

Positief, kinderen kunnen geheel zelfstandig deze cursus doen

PDM van Westering

Teleurstellend

Zeer geschikte cursus om op een leuke manier spelenderwijs je typdiploma te halen.

Ruud

Helaas bleek de cursus compleet veranderd, er is nu totaal geen begeleiding / feedback voor cursist.
We hadden net zo goed één van de verkrijgbare open source programma's kunnen gebruiken.

Gunstig geprijsd, niet al te lang durende cursus.
Slecht overzicht met welke les de cursist bezig is.

Leuke cursus, prikkelende filmpjes en weetjes. Mooie opbouw per continent. Voor jongere kinderen (onder de 10) wel pittig.
Wat ik miste:
zelf bepaalde letters/ cijfers na een tijdje...
Wat ik miste:
zelf bepaalde letters/ cijfers na een tijdje nog kunnen oefenen/herhalen door een al behaalde les op te openen.
Feedback naar de ouders toe. Al het contact met de begeleider verliep via het kind. Info over de vorderingen of advies in aanpak zou ik als ouder wel waarderen.

Goed. Echter op een gegeven moment was de zin om te typen wel gedaald. Het zou fijn zijn geweest als er dan een gewone mail naar ons als ouders gestuurd werd voor de cursist om te motiveren om door... Goed. Echter op een gegeven moment was de zin om te typen wel gedaald. Het zou fijn zijn geweest als er dan een gewone mail naar ons als ouders gestuurd werd voor de cursist om te motiveren om door te gaan. Er werden natuurlijk wel berichten in het type systeem gezet maar als die niet geopend worden ....

Marisa

Wij zijn erg tevreden. De cursus is leuk opgezet met filmpjes en weetjes over de diverse landen.