Goede typecursus, het houdt de vaart er goed in, dus al heel snel zie je resultaat.

Laura Boonzaaijer-van Biert

Dit is ons zesde kind die een diploma haalde voor typen bij jullie

Anita van Delft-Chrispijn

De cursus was helemaal top vond alleen de feedback van personal coach heel summier. Is voor de kinderen een opsteker als ze af en toe een mailtje krijgen. Zo werd het ook beloofd.

Zeer leuke cursus, goed opgezet, zeer tevreden

Leuke manier om het typen eigen te maken.

Lars typte elke dag met veel plezier zijn lessen. Dit zijn leuke en leerzame korte lesjes. En je ziet gelijk je resultaat.

Onze dochter heeft spelenderwijs het diploma behaald en eigenlijk heel erg vlot. Ongeveer een half uur per dag werkte ze achter de computer. Op een dag zat ze er weer achter en na het afsluiten van... Onze dochter heeft spelenderwijs het diploma behaald en eigenlijk heel erg vlot. Ongeveer een half uur per dag werkte ze achter de computer. Op een dag zat ze er weer achter en na het afsluiten van het programma zei ze: ik heb het diploma gehaald! Geweldig toch? Daar heb je de rest van je leven wat aan.

Noa vond het heel leuk omdat ze naar verschillende landen ging en quiz was ook heel leuk.

jeldau

Leuke leerzame opzet, die je in eigen tijd doet.Het heeft zijn voor-en nadelen.

Geert

Verzorgde oefeningen. Soms is er behoefte om extra te oefenen. Weinig contact met docent. Niet duidelijk of het goed gaat.