Prettige, speelse manier om het typen onder de knie te krijgen.

Linda Bakker

Mitchel heeft het erg leuk gevonden. Leerzaam en blind leren typen de wereld over. Zeer kindvriendelijk.

Jacqueline de Weerd

Mirjam vond het heel leuk en leerzaam. Van alle landen en dieren heeft ze wat geleerd wat ze nog niet wist.
De lesstof is duidelijk en de weg wijst zich vanzelf door het programma heen.

kalwij

Mijn zoon heeft met plezier de typecursus gevolgd

Ging prima, dochter kon er zelfstandig prima mee overweg en ging gemakkelijk

Prima zelfstandig te volgen door kinderen. Fijn een coach die ze vragen kunnen stellen en ook snel antwoord krijgen!

Prima cursus. Leuk, informatief en uitnodigend.
Prima cursus. Leuk, informatief en uitnodigend.
Vergeleken met een paar jaar geleden vonden we wel dat de stof erg vlug doorgenomen werd. Je dagdoelen niet behalen en alles nog een keer oefenen werd door onze zoon als niet prettig ervaren (ookal wordt er gezegd dat het niet erg is!!).

Hanny Fransen

Een prima leerzame cursus waarbij je zelf de tijd kunt bepalen

Edwin heeft het plezierig ervaren om spelenderwijs te leren typen. het was niet altijd makkelijk, maar hij zette toch door! De filmpjes en weetjes tussendoor maakte het leuk voor hem om te doen. Hij... Edwin heeft het plezierig ervaren om spelenderwijs te leren typen. het was niet altijd makkelijk, maar hij zette toch door! De filmpjes en weetjes tussendoor maakte het leuk voor hem om te doen. Hij was geheel zelfstandig bezig!

Mijn 3 kinderen hebben bij Pica hun typediploma behaald op een stressarme manier. Wij zijn alle 4 positief hierover.