Het is een leuke cursus, alleen als ouder zijnde moet je ook wel achter deze cursus staan om je kind te motiveren, want het buiten spelen blijft trekken.

Schokker

Doordat ze door de landen konden gaan werd het wel een stukje leuker om te doen, denk ik. Zoals het vaak is met een cursus beginnen ze enthousiast, maar na een paar weken is dat er wel af. Maar toch... Doordat ze door de landen konden gaan werd het wel een stukje leuker om te doen, denk ik. Zoals het vaak is met een cursus beginnen ze enthousiast, maar na een paar weken is dat er wel af. Maar toch moet ik zeggen dat ze het toch trouw heeft doorlopen. Mijn andere dochter heeft een paar jaar geleden ook de cursus gedaan, nog uit een boek. En ik had het idee dat die meer heeft geleerd van : hoe ga je naar het begin van een pagina, hoe haal je een hele pagina het snelst weg,....... En in deze cursus ging het meer om de woordjes en een stukje tekst. Maar nu heb ik ook niet altijd meegekeken, dus misschien heeft er toch wel zoiets in gestaan?

Prima type cursus. Niek heeft met veel plezier de cursus gevolgd. Vooral de opzet is goed. het is stimulerend om via landen en informatie over landen steeds beter te kunnen typen. Enkele... Prima type cursus. Niek heeft met veel plezier de cursus gevolgd. Vooral de opzet is goed. het is stimulerend om via landen en informatie over landen steeds beter te kunnen typen. Enkele verbeterpunten: Ik mis de "nazorg".....Niek heeft nu zijn type diploma maar hoe onderhoudt hij dit. Zijn er teksten of is er een site waar hij regelmatig kan blijven oefenen nu zijn typediploma binnen is en de noodzaak ontbreekt om te blijven typen.

Wij hadden al een goede ervaring met Pica Typen, omdat mijn dochter ook op deze wijze haar typediploma heeft gehaald. Het was voor ons een logische keus om dit weer te doen bij Finn. Het is wederom... Wij hadden al een goede ervaring met Pica Typen, omdat mijn dochter ook op deze wijze haar typediploma heeft gehaald. Het was voor ons een logische keus om dit weer te doen bij Finn. Het is wederom goed bevallen. Praktisch en Finn vond het ook leuk om te doen.

Erwin Hagen

Prima manier om typen te leren. Zoon achter de vodden zitten om regelmatig aantal lessen te doen was wel een
" dingetje".

Sabine vond het typen erg leuk door de werelddelen. De motivatie bleef daardoor groot.

Het is een cursus die heel gemakkelijk zelf te volgen is. Wat ik wel mis is een beetje feedback.
af en toe een berichtje of het goed gaat is wel zo prettig.

Leuke manier om typen te leren!

M.J. Walstra

Goede duidelijke en begrijpelijke cursus voor kinderen met duidelijk zichtbaar resultaat.

Iem

Goede cursus, de online assistentie had niets in het lijf.
we deden 2 cursussen tegelijk. het was niet eenvoudig te zien wie was ingelogd.
feedback naar de ouders zou ook wenselijk...
Goede cursus, de online assistentie had niets in het lijf.
we deden 2 cursussen tegelijk. het was niet eenvoudig te zien wie was ingelogd.
feedback naar de ouders zou ook wenselijk zijn.