Richard

Ik had meer terugkoppeling over de mail verwacht wat betreft Vincent zijn vorderingen met eventueel een strijdplan. Dan kan je ook beter in de gaten houden wat hij per dag/week doet. Het was voor... Ik had meer terugkoppeling over de mail verwacht wat betreft Vincent zijn vorderingen met eventueel een strijdplan. Dan kan je ook beter in de gaten houden wat hij per dag/week doet. Het was voor mijn gevoel nu trekken aan een dood paard. Het ging pas goed toen ik ben gaan aangeven wat hij per week aan oefeningen af moest hebben. Niet af is de week erop inhalen. Wat wel fantastisch is van Vincent, dat hij ondanks zijn dyslexie verklaring een gewone typecursus heeft afgerond.

Miriam Janssen

Het was heel leuk om mee te kijken met onze dochter. vooral de filmpjes tussen door vond ze heel leuk. En heel mooi om te zien hoeveel voordeel ze er aan heeft, ze heeft namelijk Dyslexie en mag... Het was heel leuk om mee te kijken met onze dochter. vooral de filmpjes tussen door vond ze heel leuk. En heel mooi om te zien hoeveel voordeel ze er aan heeft, ze heeft namelijk Dyslexie en mag veel opdrachten op de computer maken.

Goede typecursus met leuke opdrachten.

Prima cursus. Lengt van de les is goed. Jammer dat er weinig info wordt gegeven over de landen dmv video's ed. Een beetje saai. We hadden andere verwachtingen van de info ed over de landen

Pica is uitnodigend en goed te over zien

Hallo,
Hallo,
De cursus Pica Typen is goed bevallen. Onze zoon Willem heeft wel enkele keren vloekend achter de laptop gezeten, maar dat hoor erbij. Ik moest hem wel eens vragen: heb je vandaag al getypt, hij ging het dan ook doen. En het was dan niet zo dat hij er geen zin in had of niet wilde. De manier van de cursus is hem wel bevallen.
Als ouder had ik het wel fijn gevonden om tussendoor een keer een bericht te krijgen van het verloop/voortgang van de cursus.
Het was mij ook niet helemaal duidelijk hoe het zat met de norm ivm dyslexie, daar heb ik voor naar jullie gebeld. En toen heb ik een duidelijke uitleg gekregen van uw collega.

Zeer goed. Weinig druk op prestatie, maar toch motiverend en leerzaam.

Op een leuke manier het diploma behaald

Marie - José Bilous - ter Laak

Ellis heeft dagelijks met veel plezier haar type oefeningen gedaan, vaak zelfs wilde ze meer typen dan de dagopdracht en ook in het weekend doorgaan. Dat vind ik ook een van de voordelen van een... Ellis heeft dagelijks met veel plezier haar type oefeningen gedaan, vaak zelfs wilde ze meer typen dan de dagopdracht en ook in het weekend doorgaan. Dat vind ik ook een van de voordelen van een online typecursus. De cursus zelf was ook erg leuk, van werelddeel tot werelddeel, met ook eea aan aanvullende info. De cursus nu is ook nog leuker dan een aantal jaren geleden toen onze zoon de cursus volgde. Erg kindvriendelijk, en leuk opgezet.

Ongeveer op de helft van de cursus had onze (wat faalangstige) zoon moeite met de tijdsdruk bij de opdrachten. Om toch de opdrachten te halen, ging hij typen op het niet-afgeplakte toetsenbord.... Ongeveer op de helft van de cursus had onze (wat faalangstige) zoon moeite met de tijdsdruk bij de opdrachten. Om toch de opdrachten te halen, ging hij typen op het niet-afgeplakte toetsenbord. Hier kwamen wij pas achter toen hij de cursus met succes (?) had afgerond en helemaal niet blind kon typen.
Na een pittig gesprek (hij had zichzelf én ons voor de gek gehouden!), gaf hij aan toch wel graag écht blind te willen leren typen en een telefoontje met pica-typen was voldoende om het weer terug te zetten naar het moment dat het was 'misgegaan'.
Na een periode van oefen met intensieve begeleiding door ons (o.a. de teksten extra oefenen in word, zonder tijdsdruk), kreeg hij weer het vertrouwen dat hij het kon leren en pakte hij de draad weer op. Uiteindelijk heeft hij de eindopdracht ruimschoots gehaald en kan hij nu echt trots zijn op zijn typediploma! En wij op hem, want hij heeft meer geleerd dan alleen typen, namelijk dat je iets kunt leren door te oefenen en door te zetten en dat het niet erg is als het niet meteen lukt....

Al met al was er (voor onze zoon) intensievere begeleiding van ons nodig dan we vooraf hadden ingeschat. Fijn dat het programma teruggezet kon worden, zodat hij de typecursus écht met succes kon afronden.