Fam J Coster

Fijne en leerzame oefeningen waarin rustig getypt kan worden . Er word geen stress ervaren als bij andere typeopleidingen.

Een zeer overzichtelijke en duidelijke cursus die goed aangeslagen is.

Onze zoon heeft het de hele typecursus zelfstandig kunnen afleggen, dus alles was voor hem compleet duidelijk. Dat was super fijn!

Zeer educatiefe snelle goed werkende cursus.word goed gecomuniseerd met cursist en ouders als het niet goed gaat.toppie.

Redelijk positief, had meer contact met ouders verwacht. En ik heb zelf daar ook geen initiatief in genomen. Wist bijvoorbeeld niets van een examen.

Pica was een leuke typecursus voor mijn dyslectische zoon. Hij vond het erg leuk dat hij allerlei reizen maakte over de wereld en zo meer wist dan zijn klasgenoten. En ook het zelf bepalen wanneer... Pica was een leuke typecursus voor mijn dyslectische zoon. Hij vond het erg leuk dat hij allerlei reizen maakte over de wereld en zo meer wist dan zijn klasgenoten. En ook het zelf bepalen wanneer hij de typecursus doet is fijn en iedere cursus duurt maar kort dus makkelijk om dat in een dagprogramma in te passen.

Mijn zoon heeft, naast het typen, veel geleerd over de wereld. Dit gebeurde op een toegankelijke en leuke manier.

Celine de Haan

Celine heeft Pica typen behaald. Tijdens deze cursus heeft Sandra maar drie keer iets van haar laten horen. En dat op verzoek van Celine en haar ouders. Dat vinden wij heel slecht., omdat wij vinden... Celine heeft Pica typen behaald. Tijdens deze cursus heeft Sandra maar drie keer iets van haar laten horen. En dat op verzoek van Celine en haar ouders. Dat vinden wij heel slecht., omdat wij vinden dat tijdens de cursus ook best eens mag gezegd worden of dat het goed gaat of niet.