Rikje Elsing

Leuke en leervolle cursus en het "reizen" door verschillende landen maakte het een stuk uitdagender.

Hele leuke, leerzame cursus! Intensief, maar te doen.

Liezbeth van Voorst

Voor de 3e keer op rij zeer tevreden over Pica. 2x een papieren versie en nu dan ook de digitale versie. Dat was voor ons wel even wennen, maar ging ook zeker prima.

Prima cursus. Leuk om te doen voor ze. Drie jaar terug was het veel minder motiverend (oudere broer)

Onze dochter heeft met veel plezier de 'type'reis gemaakt.

Erg leuk gemaakt en ook leerzaam door de weetjes. Af en toe een beetje extra motivatie vanuit ons als een dag niet gehaald werd maar heel goed zelfstandig te doen.

Ze heeft de cursus geheel zelfstandig afgewerkt. Het was fijn dat ze ons daar niet bij nodig had. Ze deed de opdrachten met plezier. Het kostte geen moeite om haar aan het typen te krijgen.

Leuke cursus, leerzaam en zeer motiverend als ze weer een nieuw land of werelddeel bereiken. "MAM, ik zit al in Amerika!!" Mijn dochter van 9 vond het leuk en was enorm trots op het behalen van het... Leuke cursus, leerzaam en zeer motiverend als ze weer een nieuw land of werelddeel bereiken. "MAM, ik zit al in Amerika!!" Mijn dochter van 9 vond het leuk en was enorm trots op het behalen van het diploma. En ze typt behoorlijk snel! Ik vind het een aanrader.