Margreet Nijhof

De Pica Typen typecursus vonden wij erg leuk er leerzaam.
Je zag je kind gewoon vooruit gaan en we waren verbaasd dat ze het zo snel onder de knie hebben.

Is voor de kinderen goed te doen

s.kuiper

Type cursus als goed ervaren.

Een leuke manier om te leren typen, vergt niet al teveel tijd per dag waardoor het voor kinderen leuk blijft om te oefenen

Een geweldige cursus om te leren typen. Mijn zoon is dyslectisch en ik had er een hard hoofd in of hij de cursus wel zou volbrengen. Dat hij het bijltje er niet bij neer zou gooien.
Maar het...
Maar het is op zo'n uitdagende en leuke manier gepresenteerd dat hij heel trouw zijn lessen heeft gevolgd.
Eerlijk is eerlijk, niet altijd met evenveel enthousiasme, maar altijd begon hij er uit zichzelf weer aan. Ik heb hem nauwelijks aan hoeven te sporen.
Dus wat mij betreft: Topcursus!

Duidelijke en overzichtelijke cursus. Voldoende oefen mogelijkheden en herhalingen indien nodig. onze zoon ging iedere dag met plezier aan de slag, mede door de 'wereldreis'.

Prima training, wel jammer dat de opdrachten niet inzichtelijk zijn na de oefening

Mijn dochter heeft de cursus als leuk ervaren. Als ouder vind ik wel dat er weinig contact is met de begeleider. Ik meen slechts 3 of 4 keer. Mijn oudste dochter heeft ook via Pica de cursus gevolgd... Mijn dochter heeft de cursus als leuk ervaren. Als ouder vind ik wel dat er weinig contact is met de begeleider. Ik meen slechts 3 of 4 keer. Mijn oudste dochter heeft ook via Pica de cursus gevolgd (nog niet digitaal), maar zij had wekelijks contact met haar begeleider.