van der Molen

Leuk en uitdagend voor de kinderen

Imke

Mijn dochter heeft in een korte tijd en met hele hoge typesnelheid haar typediploma gehaald. Ik vond de typecursus erg overzichtelijk. De filmpjes en weetjes vond ik ook erg leuk. Ik zou de cursus... Mijn dochter heeft in een korte tijd en met hele hoge typesnelheid haar typediploma gehaald. Ik vond de typecursus erg overzichtelijk. De filmpjes en weetjes vond ik ook erg leuk. Ik zou de cursus zeker aan anderen aanbevelen.

Erg leuke cursus die precies aan sloot bij mijn dochter. Leuk om al de landen te bezoeken. De eindtoets of soort gelijke had ze graag een keer van te voren geoefend vertelde ze naderhand. Verder... Erg leuke cursus die precies aan sloot bij mijn dochter. Leuk om al de landen te bezoeken. De eindtoets of soort gelijke had ze graag een keer van te voren geoefend vertelde ze naderhand. Verder heel erg tevreden.

Mats Foolen

Prima, leuke en interessante typcursus.

Leuke, speelse manier om snel blind te leren typen.

Wessel Konings

Prima, Wessel ging zonder zeuren zijn opdrachten maken. Leuk het thema rond de wereld.

Enrico

Prima systeem
Heel leuk en origineel

Super leuke cursus. Afwisselend Motiverend en leerzaam door de indeling in werelddelen en de filmpjes.