Angela Wouters

Tijs heet met veel plezier zijn typelessen gedaan. De landen en de weetjes werkte motiverend. Hij vond het fijn om zelf zijn tempo te bepalen en heeft in vlot tempo zijn diploma behaald.

Het is ons erg tegengevallen!!
Berichtjes zijn onpersoonlijk. Nu ook in deze mail. Onze zoon wordt als nummer neergezet ipv met zijn naam.
Hij had er een tijdje geen zin in om te typen,...
Het is ons erg tegengevallen!!
Hij had er een tijdje geen zin in om te typen, kwam niets qua aanmoediging oid van jullie kant
succes mailtje voor zijn slotopdracht krijgt hij als hij al bezig is.
Bedrag wat we er voor hebben betaald is fors In verhouding.
Telefonische intake was enthousiasmerend.
Helaas zijn jullie niet nagekomen wat er toen gezegd is!
We zetten geen foto op Facebook. Naar onze mening zijn er betere typecurcussen.
Voor mijn werk (basisschool leerkracht) zal ik ouders momenteel jullie cursus ook niet aanbevelen.
Hopelijk gaan jullie persoonlijker om in de toekomst met de cursisten.

Prima cursus duidelijk, leuk voor de cursist

Wat een leuke cursus vond Stefan dit. Ik heb geen enkele keer hoeven helpen. Door de steun van de typecoach is hij na 11 weken klaar en typt met 143 aanslagen per minuut. Wij zijn trots

Het is een hele leuke en leerzame cursus. Op een leuke manier word je de typevaardigheid bijgebracht. Onze dochter heeft er altijd veel plezier in gehad.

Hidde kon zich zelfstandig redden met deze cursus.
Onderwerpen spraken hem ook wel aan.

een enorme verbetering tov de vorige cursus. Heel leuk om te volgen.

Prima typecursus die kinderen zelfstandig kunnen uitvoeren.

Prima, onze dochter heeft zelf verantwoordelijkheid gedragen wat betreft deze type-cursus. Daar hoefden wij als ouders niets aan te doen. Ze heeft alles keurig volgens de spelregels uitgevoerd. We... Prima, onze dochter heeft zelf verantwoordelijkheid gedragen wat betreft deze type-cursus. Daar hoefden wij als ouders niets aan te doen. Ze heeft alles keurig volgens de spelregels uitgevoerd. We mochten ons er van haar ook niet mee bemoeien. En ze is met vlag en wimpel geslaagd, dus eind goed al goed!!!