Super gaaf! mijn dochter heeft er erg veel plezier aan beleeft en veel van geleerd. Niet alleen typen maar ook algemene
ontwikkeling.

Diana van der Graaf

Typecursus is goed in te plannen qua tijd. Er zit geen tijdsdruk op. Dochter heeft alles grotendeels helemaal zelf gedaan. Als ze een vraag had, kwam ze ermee naar ons of soms had ze zelf al een... Typecursus is goed in te plannen qua tijd. Er zit geen tijdsdruk op. Dochter heeft alles grotendeels helemaal zelf gedaan. Als ze een vraag had, kwam ze ermee naar ons of soms had ze zelf al een berichtje naar haar online coach gestuurd. Door de vragen en teksten die ze moest typen, leerde ze tegelijk ook nog wat nieuwtjes uit de wereld.

Mijn andere dochter heeft 2 jaar geleden de cursus gevolgd, niet online en die cursus vond ik veel pesoonlijker. Julia vond het wel prima zo, maar mijn voorkeur heeft de versie van een paar jaar... Mijn andere dochter heeft 2 jaar geleden de cursus gevolgd, niet online en die cursus vond ik veel pesoonlijker. Julia vond het wel prima zo, maar mijn voorkeur heeft de versie van een paar jaar geleden

De cursus gaat heel vlot, is op een leuk speelse en creatieve manier samengesteld. Daarnaast, de wereld reis die de kinderen zogenaamd maken tijdens hun cursus maakt de cursus erg spannend en... De cursus gaat heel vlot, is op een leuk speelse en creatieve manier samengesteld. Daarnaast, de wereld reis die de kinderen zogenaamd maken tijdens hun cursus maakt de cursus erg spannend en motiverend.

Positieve ervaring, mooi compleet pakket en indien nodig per chat ondersteuning

Mijn dochter heeft alles zelfstandig gedaan. Ik denk ook dat deze methode voor zelfstandig werkende kinderen is.

Fee heeft geen diploma behaald.

Stefan heeft de type cursus erg leuk gevonden. Soms was het wel een soort van sport om in een ander land te komen. Zeker als er nieuwe letters of tekens geleerd werden was het lastig voor Stefan om... Stefan heeft de type cursus erg leuk gevonden. Soms was het wel een soort van sport om in een ander land te komen. Zeker als er nieuwe letters of tekens geleerd werden was het lastig voor Stefan om geduld te oefenen. Maar: oefening baart kunst! Stefan ging over het algemeen zelf aan de slag. Handig ook dat je de opdrachten van de dag kan herhalen tijdens de les zodat je jezelf kan verbeteren. Leuke filmpjes en leerzame informatie voor kinderen. Hij is trots op zijn diploma en op het feit dat hij op school nu sneller kan typen dan zijn klasgenootjes. Nu met regelmaat oefenen om de vaardigheid te behouden. maar dat komt zeker goed.

Hallo,
Hallo,
Voor de tweede keer heeft één van onze kinderen meegedaan aan Pica Typen. De vorige keer was nog in de oude stijl. En onze jongste zoon heeft nu dus aan de nieuwe versie meegedaan. Zag er goed uit en onze zoon vondt het erg leuk.
De lessen zagen er goed uit en en wij als ouders hebben niet veel moeten helpen. Als je een kind hebt die aardig zelfstandig met een computer kan werken, hoef je als ouder eigenlijk niks te doen.

Cursus die vrij zelfstandig door de jonge cursist (10 jaar) gevolgd kan worden.