Service
Kwaliteit van het product

snelheid van communicatie

Leo Seelen/BAS Ambulance service

Geen minpunten

Ruime sortering. Uitgebreide info op website.

Duidelijk, zeer snelle levering

Snel, betrouwbaar

FVR Prevention bvba, Frederik Van Rompaey

Zeer professioneel

uitgebreid gamma en snelle levering

Richard Rook

Ik heb 5 euro verzendkosten betaald voor een brievenbusenvelop met 1 kabel, dat is meer dan ik als consument betaal voor het versturen van een brievenbuspakketje. Dit is mij volkomen onduidelijk en... Ik heb 5 euro verzendkosten betaald voor een brievenbusenvelop met 1 kabel, dat is meer dan ik als consument betaal voor het versturen van een brievenbuspakketje. Dit is mij volkomen onduidelijk en heb het gevoel dat ik teveel betaal.

Heldere website, doen wat je zegt/schrijft

Reactie Pictogrammenwinkel:

Beste klant,
Wij begrijpen uw reactie niet helemaal, u heeft geen kabel bij ons besteld maar 4 bordjes en 4 stickers.
Onze verzendkosten bestaan niet alleen uit portokosten, maar zijn een...
Beste klant,
Onze verzendkosten bestaan niet alleen uit portokosten, maar zijn een combinatie van porto, logistieke en financiële kosten. Daarnaast willen wij dat het bestelde product onderweg niet kan beschadigen en kiezen wij voor een degelijke verpakking. Helaas kunnen wij kleine orders niet franco versturen, maar vanaf € 50,00 versturen wij alles geheel gratis. De verzendkosten zijn van te voren bekend en een uitleg hiervan kunt u lezen bij onze verzendinformatie.
Pictogrammenwinkel.nl

T van Slooten

Zeer tevreden

Aanbod, levertijd

Super mooie stickers om te gebruiken voor verschillende doeleinde. Mooi product, blijft goed zitten.

Goede communicatie. Onze bestelde stickers waren niet op voorraad. Ik kreeg gelijk een mailtje terug waarin dit werd vermeld en wanneer ik de bestelling kon verwachten. Prima geregeld!

Nvt

nvt