Service
Kwaliteit van het product

Kim

2 euro aan portokosten op envelop. Maar wel 5 euro betaald aan verzendkosten. Dat is makkelijk geld verdienen.

Niet

Reactie Pictogrammenwinkel:

Beste klant,
Beste klant,
Dat is helaas geen gemakkelijk geld verdienen. Onze verzendkosten bestaan niet alleen uit portokosten, maar zijn een combinatie van porto, logistieke en financiële kosten. Daarnaast willen wij dat de bestelde sticker onderweg niet beschadigen en kiezen wij voor een degelijke verpakking. Helaas kunnen wij kleine orders niet franco versturen, maar vanaf € 50,00 versturen wij alles geheel gratis. De verzendkosten zijn van te voren bekend en een uitleg hiervan had u kunnen lezen bij onze verzendinformatie. Als u het niet eens bent met de verzendkosten, had u er ook voor kunnen kiezen om de bestelling niet te doen.
Pictogrammenwinkel.nl

Angela Veld

Snel gevonden.

snelle levering

Diane ter Horst

Het is onze eerste ervaring en die is prima.

Sterke punt: toen de aflevering maar niet kwam er na een telefoontje direct gezorgd werd dat het wel afgeleverd werd.

Fatih Dogru

Top

Handige online shop

STERCA

Product zoals verwacht doch lange leveringstermijn omwille van productieprobleem (?)

Prima website

corry van wonterghem

Alles perfekt verlopen!

Stevige verpakking en snelle levertijd!

Rudmer de Vries / Nederlandse Aardolie Maatschappij

Alles netjes en makkelijk geregeld

Mogelijkheid om met een zakelijke creditcard te kunnen betalen

Peter Zweedijk

Ruime keus en makkelijk te bestellen

snelle levering en scherpe prijs

H DEN BLEIJKER

Goed en snel geholpen

extra check op gemaakte bestelling

Hilde

Netjes en correct