Service
Kwaliteit van het product

Garage Inzicht VOF

Vind het jammer dat er 5 euro verzendkosten betaald moet worden voor iets wat gewoon via de post word verstuurd!!

Product is goed

Reactie Pictogrammenwinkel:

Geachte,
Geachte,
De verzendkosten zijn naast de portokosten opgebouwd uit andere kosten zoals logistieke, verpakkings- en administratieve kosten. Vanaf € 50,00 kunnen wij alle orders geheel franco versturen.

maud vanhauwaert

Goede ervaring mee

heel vriendelijke service

Danny Michiels

Vlotte levering,
Mooi product

M Hermans

Ik had mijn huisnummer niet ingevuld. Ik werd door een dame gebeld en ben keurig benaderd / te woord gestaan.

mooie producten

luc walschaerts

Correcte samenwerking

duidelijkheid en snelheid

Carolien Weeber

Vlot geregeld

Tinus de Haas

1e zending niet ontvangen maar na een telefoontje direct opnieuw verzonden zonder moeilijk te doen

klantvriendelijk

Roeland Middelkoop

Verzending duurde te lang

?

Reactie Pictogrammenwinkel:

Geachte heer Middelkoop, uw bestelling is geplaatst op 13 januari. Op 14 januari hebben wij u via de mail geïnformeerd dat de levertijd van deze sticker +/- 1 week was. Wij hebben een groot... Geachte heer Middelkoop, uw bestelling is geplaatst op 13 januari. Op 14 januari hebben wij u via de mail geïnformeerd dat de levertijd van deze sticker +/- 1 week was. Wij hebben een groot assortiment en het kan daarom wel eens voor komen, dat er iets niet leverbaar is. In dat geval proberen wij onze klanten zo goed mogelijk te informeren. Na een week is uw bestelling verzonden.

Annemiek Bos

Prima ervaring, snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle levering, goede communicatie

Thijs de Graaf

Goede afhandeling na incomplete levering

Snelle communicatie