Service
Kwaliteit van het product

Eerste keer, nog geen ervaring

snel

Jean-louis Larondelle

Kwaliteit

Bridgre Club Vianen

Soepel via internet

Kwaliteit producten

Alexandra Müller

Ik heb één pictogram niet kunnen vinden op de site en had de bestelling voor de andere pictogrammen toch al gestuurd. Nadat ik een mail stuurde met de vraag of iets vergelijkbaars kon worden... Ik heb één pictogram niet kunnen vinden op de site en had de bestelling voor de andere pictogrammen toch al gestuurd. Nadat ik een mail stuurde met de vraag of iets vergelijkbaars kon worden aangemaakt, ontving ik meteen een e-mail terug met de info dat het pictogram wél standaard beschikbaar was en dat deze aan mijn bestelling alsnog zou worden toegevoegd! Top service!!!

super service en snel !

Marc De bock

Overzichtelijk en een goede afhandeling van de bestelling

Rap geleverd

A.A. Vlot

Heel jammer van de 5 euro portokosten

website overzichtelijk

Reactie Pictogrammenwinkel:

Voor orders onder de € 50,00 zijn wij genoodzaakt om deze kosten te berekenen. De kosten bestaan niet alleen uit portokosten, maar ook uit verpakkings-, logistieke- en administratieve kosten. Vanaf... Voor orders onder de € 50,00 zijn wij genoodzaakt om deze kosten te berekenen. De kosten bestaan niet alleen uit portokosten, maar ook uit verpakkings-, logistieke- en administratieve kosten. Vanaf € 50,00 worden al onze orders geheel franco verstuurd.

Steven Fevery

Vlot duidelijk correct

Ruim aanbod

Van den Bogert

Snelle levering van goede producten.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

Martine van Voorst

Duidelijke site. snelle service