Service
Kwaliteit van het product

Hella

Via website duidelijk artikelen te vinden

snelle levering

Nils van LEMMtech

Fijn bedrijf, heldere afspraken en extra mogelijkheden als je als bedrijf koopt.

Kort, bondig, duidelijk, zoeken de zaken netjes voor je uit.

Twan / ARCO Solutions.

Snel, goed.

PoliDirect Ravenstein

Ze denken met je mee

snel geleverd en goede kwaliteit

Jim

Makkelijk bestellen duidelijke website en snelle levering. Kwaliteit van de geleverde artikelen voldoet ruim aan de eisen.

Snelle levering, goede producten

Mari

Flexibel, snel en deskundig

meedenken

Perfect Coat

service

Bram Hasselmann / Janssen De Jong Onderhoudplus

Via Pictogrammenwinkel.nl enkele vluchtwegstickers besteld. Zeer overzichtelijke website, met voldoende keus en informatie. Mijn gewenste artikelen waren snel besteld en geleverd.

- overzichtelijke website
- snelle levering
- goede communicatie

bas

Veel soorten grootes en vormen
Enige nadeel is meer dan 5 euro verzendkosten voor 1 klein stickertje in een envelop
Schandalig

Snelle cervice
En stickers niet echt duur
Hoop soorten

Reactie Pictogrammenwinkel:

We kunnen ons voorstellen dat u de verzendkosten voor één sticker aan de hoge kant vindt. Wij zijn helaas genoodzaakt om voor bestellingen tot € 50,00 een bedrag van € 5,00 aan verzendkosten te... We kunnen ons voorstellen dat u de verzendkosten voor één sticker aan de hoge kant vindt. Wij zijn helaas genoodzaakt om voor bestellingen tot € 50,00 een bedrag van € 5,00 aan verzendkosten te rekenen, anders kunnen wij dit soort orders niet winstgevend versturen. Naast de verzending in een stevige verpakking, zijn de verzendkosten opgebouwd uit porto, administratieve- en logistieke kosten. Vanaf € 50,00 kunnen wij uw bestelling geheel franco bezorgen en afhalen kan gratis.

Janny

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Grote keuze