Henk Panhuis

Wij hadden problemen met het sluiten van onze poort, en kregen dit niet opgelost.
we hebben om hulp gevraagd via de mail en binnen 1/2 uur hadden we informatie die we nodig hadden om ons probleem op te lossen.
Top Service

serge

3 jaar geleden poortopeners gekocht en nu een probleem met een pomp even om raad gevraagd en had direct een heel goede uitleg wat er mis kon zijn ,ik had deze laten installeren door iemand niet van... 3 jaar geleden poortopeners gekocht en nu een probleem met een pomp even om raad gevraagd en had direct een heel goede uitleg wat er mis kon zijn ,ik had deze laten installeren door iemand niet van poortopenershop en deze persoon kreeg het niet opgelost (de klungelaar)met de uitleg van poortopenershop heb ik het zelf in een handomdraai kunnen maken bedankt voor de heel goede info ,mensen met kennis van zaken ik ga nooit nog ergens anders top bedankt

E-J. van Hove

Ruilen van verkeerde bestelling is prima opgelost.

Desmecht johan

Onmiddellijk antwoord op mijn mail, correcte en snelle service.

Koen Goffings

Bestelling geplaatst, vlotte levering. Helaas kreeg ik de zender niet gekopieerd. Gemaild voor tips. Heel snel antwoord met tips en door winkel zelf het voorstel gekregen om de zenders te wisselen.... Bestelling geplaatst, vlotte levering. Helaas kreeg ik de zender niet gekopieerd. Gemaild voor tips. Heel snel antwoord met tips en door winkel zelf het voorstel gekregen om de zenders te wisselen. Dat is pas service! Top! Heel vriendelijke mails van hen.