LvdH

Heel vriendelijk! Was het derde adres waar ik aanklopte om een defect aan mijn Proteco installatie op te lossen. Heel goed geholpen, ondanks dat het niet hun eigen project was geweest, maar ze... Heel vriendelijk! Was het derde adres waar ik aanklopte om een defect aan mijn Proteco installatie op te lossen. Heel goed geholpen, ondanks dat het niet hun eigen project was geweest, maar ze hebben wel de kennis in huis.

de vuyst marc

Heb twee garage poort zendertjes besteld dienormaal alles kunnen copieren maar da s blykbaar niet waar kryg deze langs geen kant goed heb trouwens niet de bestelde versie gekregen maar een ander... Heb twee garage poort zendertjes besteld dienormaal alles kunnen copieren maar da s blykbaar niet waar kryg deze langs geen kant goed heb trouwens niet de bestelde versie gekregen maar een ander wegens uitverkocht

Anthony Hulsman

Ik ben hier professioneel en erg vriendelijk geholpen. Via email heb ik eerst wat foto's van het defecte materiaal gestuurd. Na 8 minuten kwam er al een antwoord met het juiste advies. Omdat ik... Ik ben hier professioneel en erg vriendelijk geholpen. Via email heb ik eerst wat foto's van het defecte materiaal gestuurd. Na 8 minuten kwam er al een antwoord met het juiste advies. Omdat ik haast had ben ik de volgende dag langsgegaan om mijn bestelling op te halen zodat ik die gelijk kon installeren op de poort. Alles werkt nu weer perfect en ik ben heel tevreden. Een aanrader!

JH

Helaas wat minder, informatie van mijn handzender door gestuurd, incl frequentie en foto. Ja kan, dus 2 gekocht, krijg ze niet geprogrammeerd, dus nogmaals navraag gedaan. dan blijkt het toch niet... Helaas wat minder, informatie van mijn handzender door gestuurd, incl frequentie en foto. Ja kan, dus 2 gekocht, krijg ze niet geprogrammeerd, dus nogmaals navraag gedaan. dan blijkt het toch niet te kunnen, je kan ze terug sturen. dus 2x verzendkosten en nog niet de juiste handzender.

Kristien

Bieden heel goede hulp en helpen hoe ze kunnen.
Altijd snel terug antwoord op alle vragen.
Persoonlijk heb ik echt een uitstekende ervaring

Jaap.both

Prima geholpen goede service alleen jammer dat ze geen monteur meer kunnen sturen

Wout

Ik heb snel goede hulp gekregen bij het aansluiten van onze codeclavier.