Rijkeboer

Ik had een vervangende handzender bij dit bedrif besteld. Ik kreeg hem helaas niet werkend, dus heb ik hem geroutineerd. Het aankoop bedrag werd direct teruggestort.

Peter Quirijnen

IK had veel meer betrokkenheid van het bedrijf verwacht richting de client . Dit laat sterk te wensen over. Ik werd niet terug gebeld en mij mails werden simpelweg niet beantwoord. De instructie... IK had veel meer betrokkenheid van het bedrijf verwacht richting de client . Dit laat sterk te wensen over. Ik werd niet terug gebeld en mij mails werden simpelweg niet beantwoord. De instructie die werden mee gestuurd bij de levering in het nederlands bleken een heel andere inhoud te hebben dan de engelse tekst die ook was bijgevoegd, Al met al zeer onoverzichtelijk en ik zit nog steeds met twee zenders die niet naar behoren werken.

Reactie Poortopenershop.com:

Hoi Peter, we reageren altijd binnen 1 uur op mails. maar ik kan uw mail hier niet vinden. heeft u misschien een ander bedrijf in gedachten?

Alda Electro

Zeer goede ervaring houden zich correct aan de afspraken

Prive

Zijn goed op de hoogte van de mogelijkheden van hun producten.

Bart

Een foto gestuurd van de oude sensoren en gevraagd door welke sensoren deze te vervangen zijn, goed advies gekregen en de goede sensoren opgestuurd en alles functioneerd weer. 👍🏻