Wmc Trienekens

Goede ervaring door snelle levering en snelle beantwoording van eventuele vragen betreffende montage.

Envebo

Correct levering, goed materiaal. De handleiding zou wel wat overzichtelijker en professioneler kunnen. Nu oogt het wat slordig en een samenraapsel van verschillende documenten

Cousens Jimmy

Ben van het product maar vooral van de sevice tevreden!!! Behalve van de K-YET402WFR Universele ontvanger (wifi). Die doet niet echt wat hij hoort te doen. Is bijna onmogelijk om hem deftig... Ben van het product maar vooral van de sevice tevreden!!! Behalve van de K-YET402WFR Universele ontvanger (wifi). Die doet niet echt wat hij hoort te doen. Is bijna onmogelijk om hem deftig geïnteresseerd te krijgen op onze gsm. Er werd ons beloofd een ander type op te sturen. Waar we met groot genoegen naar uitkijken!!! Maar zoals ik reeds schreef. Ben ik heel tevreden van de service! Zo werden zelfs men vragen op een zondag beantwoord.
Mvg jimmy

Marcel Francois

Spijtig genoeg lukt het niet om mijn afstandsbediening vh merk Clemsa te kopiëren

Aelbers

Goed advies gekregen en mooi product snel geleverd. Snelle reactie op extra vragen via de app. Wij zijn erg goed geholpen!

Kurt van doorslaer

Na enkele weken dat alles perfect gewerkt heeft hadden we ineens een poort die niets meer deed. Nadat we poortopenershop gebeld hadden en we ons probleem hebben uitgelegd.hebben ze direct een... Na enkele weken dat alles perfect gewerkt heeft hadden we ineens een poort die niets meer deed. Nadat we poortopenershop gebeld hadden en we ons probleem hebben uitgelegd.hebben ze direct een nieuwe printplaat opgestuurd en alles werkt terug normaal. Van zo een service kunnen veel bedrijven iets leren!!!