Primex

van der wijst

Goede service

Heel prettige en snelle reacties. Ik had iets specifiek nodig en ze hebben het uitgebreid voor mijn uitgezocht, gewoon super klantvriendelijk.

KMD

Niet positief! Levering duurde langer dan je mag verwachten. En, nog vreemder, een mail van een van de medewerkers met de "check" wat er besteld was!
Zeer onprofessioneel!!!

Reactie Primex:

Helaas gaat het niet altijd goed, ook wij zijn maar mensen.
Helaas gaat het niet altijd goed, ook wij zijn maar mensen.
De mail om te checken wat er besteld was kwam door een fout in ons systeem. Het artikelnummer leverancier matchte namelijk niet met de omschrijving. En om te voorkomen dat we het verkeerde zouden gaan uitleveren wordt dit eventjes gechecked. Niks mis mee, toch?
De klant plaatste zijn bestelling op 5 januari. Geplande levertijd was 4-7 werkdagen. De 13-de is de bestelling bij de klant afgeleverd. Dat is op de 6-de werkdag. Toch mooi binnen de geplande levertijd.

Jos Allard

Meer dan tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

smederij

Een order geplaatst net voor de kerst, op de site stond keurig dat de levering wat langer kon duren

Mario

Prima bedrijf en goede service. 100% tevreden.

Jw van Bleijswijk

Bosch frees machine gekocht. Zeer scherpe prijs, prima contact over de order afhandeling

Prima, communicatie is op orde.

Goede ervaring , materialen degelijk verpakt. Alles vlgs bestelling geleverd.