Primex

PGC Kersten Kerkrade

Al heel lang klant bij dit bedrijf. Prettige omgang met elkaar. Als je naar informatie vraagt komt altijd op korte termijn reactie. Ben tevreden over klachtenafhandeling ook al is de garantie... Al heel lang klant bij dit bedrijf. Prettige omgang met elkaar. Als je naar informatie vraagt komt altijd op korte termijn reactie. Ben tevreden over klachtenafhandeling ook al is de garantie voorbij . Indien ik ervaar dat het defect te vroeg of niet had mogen zijn (buiten de garantie) komt er toch vaak een bevredigende "reactie".

LJ Niessen Wilwy bv

Zeer Goed

Joost

Tijdens het transport was één item kwijtgeraakt (gaatje in de verpakking door transportschade waardoor een bandenlichter eruit kon glippen). Vervelend, maar zoiets kan gebeuren.

De...

De klantenservice van Primex heeft dit uitstekend afgehandeld. Er werd vlot gereageerd op mijn bericht en het kwijtgeraakte item werd kosteloos opnieuw besteld en nagestuurd. Complimenten voor deze keurige afwikkeling!

Goede ervaring. Vlotte en complete levering.

Ron

Eerste ervaring en viel niets tegen.

Degelijk product

Toon uit Afferden

Mij is naar 6 maanden niks negatiefs blijven hangen moest eerst opzoeken wat ik besteld had.

Top. Duidelijke webshop. Snel geleverd.