E. van Espelo

Uitstekend en vriendelijk geholpen door Mario Schermacher, denkt ook met de klant mee

goed personeel en ruime keus

ga zo door

Reactie Pronto Wonen Duiven:

Hartelijk dank voor je review en complimenten aan onze collega Marco! Veel plezier van de nieuwe hoekbank. Vriendelijke groet, team Pronto Wonen Duiven

Joran

Goede ervaring. Goed geholpen door o.a. Mario. Wel erg uitgebreid dus waren lang de tijd kwijt. Maar we hadden gelukkig alle tijd :) het zal fijn zijn als er boven een bepaald bedrag wel gratis... Goede ervaring. Goed geholpen door o.a. Mario. Wel erg uitgebreid dus waren lang de tijd kwijt. Maar we hadden gelukkig alle tijd :) het zal fijn zijn als er boven een bepaald bedrag wel gratis levering bij zit.

De tijd die genomen wordt om alles uit te leggen

Een hocker neerzetten in de showroom(moscato), gratis levering

Reactie Pronto Wonen Duiven:

Hi Joran, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Mario. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Pronto... Hi Joran, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Mario. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Pronto Wonen Duiven